טק מהינדרה תיישם מערכת שוק ההון במזרחי-טפחות – בעשרות מיליונים

המערכת החדשה מורכבת משילוב פתרונות תוכנה, והיא כוללת את התוכנה הבנקאית T24 מבית טמנוס עם פתרונות משלימים, המבוססים על תוכנת Ivory 360 של שנהב מערכות תוכנה ● פרויקט ההטמעה והיישום יימשך כשנתיים

אילה חכים, מנהלת חטיבת הטכנולוגיה של בנק מזרחי-טפחות. צילום: יח"צ

טק מהינדרה תטמיע בבנק מזרחי-טפחות מערכת שוק ההון, בפרויקט שיחל בימים הקרובים וצפוי להימשך כשנתיים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני שקלים.

המערכת החדשה מורכבת משילוב פתרונות תוכנה, והיא כוללת את התוכנה הבנקאית T24 מבית טמנוס עם פתרונות משלימים, המבוססים על תוכנת Ivory 360 של שנהב מערכות תוכנה.

הפתרון המשולב יספק מענה שלם לפעילות מסחר בניירות ערך ונגזרים עתידיים ישראליים וזרים, וינהל את כל מחזור החיים של הפעילות. כחלק מהפרויקט תכשיר טק מהינדרה את עובדי הבנק לשימוש במערכת החדשה, באופן שיאפשר את שילובם בתהליך היישום ובתחזוקת המערכת לאחר עלייתה לאוויר. את הפרויקט ינהל מטעם הבנק אלדד הרשטיג, לשעבר מנמ"ר הבורסה, שריכז עבור הבנק את תהליך בחינת האפשרויות ובחירת הספק הזוכה.

אלדד הרשטיג, לשעבר מנמ"ר הבורסה. צילום: יוסי קריכלי

אלדד הרשטיג, לשעבר מנמ"ר הבורסה. צילום: יוסי קריכלי

"המערכת תאפשר את הרחבת תחומי הפעילות העסקית"

צורי חורין, סמנכ"ל בטק מהינדרה ישראל. צילום: עוז לוטם

צורי חורין, סמנכ"ל בטק מהינדרה ישראל. צילום: עוז לוטם

אילה חכים, מנהלת חטיבת הטכנולוגיה של בנק מזרחי-טפחות, אמרה כי "המערכת תצמצם סיכונים תפעוליים ותאפשר את הרחבת תחומי הפעילות העסקית, בהתאמה לאסטרטגיית הבנק ותוך מענה מהיר לדרישות השוק המשתנות".

צורי חורין, סמנכ"ל בטק מהינדרה ישראל, ציין ש-"הזכייה בפרויקט בבנק מזרחי-טפחות מצטרפת לזכיות נוספות של החברה בשנתיים האחרונות בפרויקטי יישום מערכות ליבה בנקאיות בבנקים בישראל. הפרויקט יאפשר למזרחי-טפחות שיתוף ידע ומשאבים, כמו גם מוכנות וצמצום עלויות, שהן פועל יוצא של יישום הרגולציה הבנקאית".

לדברי גדי פרץ, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומנהל הדליוורי בטק מהינדרה ישראל, "שילוב מומחים ישראליים וזרים בפרויקט מייעל באופן משמעותי את תהליכי העבודה, מפחית סיכונים עבור שני הצדדים ומאפשר העברה ושיתוף ידע טובים יותר עם עובדי הבנק. זאת, תוך עמידה קפדנית ביעדי הפרויקט בהיבטי לוח הזמנים והתקציב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים