בינת הטמיעה פתרון אבטחה של ג'וניפר באתר של מכללת ספיר; ההיקף הכספי: כ-200 אלף ש'

המערכת תאפשר למורשים גישה מרחוק לאתר המכללה ותיצור הפרדה בין הרשתות השונות של מכללת ספיר לרשת האינטרנט ● הטמעת המערכת כללה התאמה ואינטגרציה לציוד הקיים במכללה, כולל חיבור למערכת השו"ב הנמצאת בשימוש המכללה והעברת הדרכה למנהלי הרשת ● פרויקט השדרוג כלל החלפת מערכות מיושנות קיימות במערכת ISG1000 מבית ג'וניפר, הכוללת יכולות IDP והגנת תוכן, כמו גם תכונות פיירוול מתקדמות למניעת הסתננויות ברשת

בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת השלימה לאחרונה הטמעת פתרון אבטחת מידע של חברת ג'וניפר (Juniper) באתר האינטרנט של המכללה האקדמית ספיר. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-200 אלף שקלים.

המערכת ששודרגה תאפשר למורשים גישה מרחוק לאתר המכללה ותיצור הפרדה בין הרשתות השונות של המכללה לרשת האינטרנט. הטמעת המערכת כללה התאמה ואינטגרציה לציוד הקיים במכללה, כולל חיבור למערכת השו"ב הנמצאת בשימוש המכללה והעברת הדרכה למנהלי הרשת.

פרויקט השדרוג כלל החלפת מערכות מיושנות קיימות במערכת ISG1000 מבית ג'וניפר, הכוללת יכולות IDP והגנת תוכן, כמו גם תכונות פיירוול (Firewall) מתקדמות למניעת הסתננויות ברשת. בנוסף, הוטמעה מערכת אבטחת הגישה מסוג SA4500 של ג'וניפר, הכוללת תכונות אבטחת נקודות קצה ויישומים בפתרון משולב אחד. המערכת שהוטמעה היא בעלת רישוי ל-100 משתמשים בו זמנית, ומספקת הגנה על נקודות קצה עבור SSL VPN, כולל הבטחת סודיות ואכיפת התאימות למדיניות אבטחה טרם מתן האישור לגישה מרחוק.

האתר של מכללת ספיר מרכז תנועה של עשרות אלפי גולשים מדי יום ומהווה מוקד לפעילויות שונות, בין היתר עבור מתעניינים בלימודים, סטודנטים, סגל אקדמי, סגל אדמיניסטרטיבי, ספקים, תושבי האזור, בוגרי המכללה וגולשים רבים אחרים מהארץ ומחוצה לה.

רימון לוי, מנהל מערכות המידע של המכללה האקדמית ספיר, אמר, כי "המערכת מאפשרת גלישה בסביבה מאובטחת ברמה גבוהה עבור אלפי גולשים". סרחיו שמיאל, מנהל מכירות אקדמיה בבינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "השלמת פרויקט זה מעלה את מכללת ספיר שלב מבחינת רמת אבטחת המידע הנהוגה באתר האינטרנט שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים