שלומית הרט, מנכ"לית גרטנר ישראל – פורשת

הרט מסיימת את התפקיד לאחר שמונה שנים ● לא ידוע האם ימונה לה מחליף קבוע - בינתיים ימלאו את מקומה אריאל סלפטר וזאב ביאלסקי, מנהלי היחידות של גרטנר בישראל

שלומית הרט, המנכ"לית הפורשת של גרטנר ישראל. צילום: פלי הנמר

שלומית הרט, מנכ"לית גרטנר ישראל, עוזבת את תפקידה לאחר שמונה שנים – כך היא הודיעה אתמול (א').

גרטנר מפעילה בישראל שתי זרועות: האחת עוסקת בפעילות עסקית מול לקוחות במגזר הציבורי, צבאי, משרדי ממשלה והמגזר העסקי, והשנייה – בפעילות בהיי-טק. את שתי היחידות העסקיות הללו מובילים אריאל סלפטר וזאב ביאלסקי. השניים ימשיכו בתפקידם, ובמקביל ידווחו למטה גרטנר העולמית. לא ידוע בשלב זה האם ימונה להרט מחליף קבוע.

הרט מונתה לתפקיד בסוף 2011. במסגרת תפקידה, היא הייתה אחראית לניהול מכלול פעילויות החברה בישראל, בהן מערכי המכירות, הייעוץ, האנליזה והתפעול השוטף. לפני כן, היא שימשה כסמנכ"לית בכירה בגרטנר במשך עשור, והייתה אחראית לתכנון האסטרטגי, הפיתוח העסקי והשיווק, במגזרי ההי-טק והטלקום בישראל ובחלק מאזור המזרח התיכון ומדינות המפרץ. בטרם הצטרפה לגרטנר, עבדה הרט באפל ולאחר מכן ב-HP, שם שימשה בתפקידי ניהול שונים – האחרון שבהם היה ניהול תחום התשתיות. הרט היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב בארצות הברית ולמדה מנהל עסקים לתואר שני באוניברסיטת תל אביב.

במהלך תפקידה כמנכ"לית, גרטנר ישראל תרמה רבות לחשיפתן ולקידומן בארץ ובעולם של חברות רבות בהיי-טק הישראלי. הסניף בראשותה צמח משמעותית ומונה כיום עשרות עובדים.

"ה-IT הוא נדבך חשוב בכל ארגון, בפרט בשנים האחרונות"

הרט אמרה לאנשים ומחשבים כי "עבדתי עם הרבה אנשים מוכשרים בענף. ה-IT הוא נדבך חשוב בהתפתחות של כל ארגון במשק, ובשנים האחרונות, עם המסע הדיגיטלי שארגונים חווים, הוא הפך לרכיב עוד יותר משמעותי בארגונים. הוא תופס מקום מרכזי ברובד העסקי של החברות".

"לאחר פרק של שמונה שנים ובנייה של פעילות גרטנר בישראל החלטתי לבחון כיוונים חדשים", הוסיפה. לדבריה, "במהלך שנותיי בגרטנר, היא הפכה לחברת המחקר וייעוץ המובילה בישראל, עם לקוחות מכל מגזרי המשק, ובראשם חברות ההיי-טק הגדולות בארץ, הצבא, הממשלה וגופים פיננסיים מובילים".

"גרטנר", ציינה הרט, "התרחבה והפכה לגוף תורם ומשמעותי לגופים רבים במשק. אני גאה במיוחד בתרומה שלנו בליווי, סיקור ועזרה בגיבוש אסטרטגיות לחברות הטכנולוגיות הרבות שקמו בארץ בשנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים