אנשים ומחשבים משיקה את הבוטים של ההיי-טק הישראלי

קבוצת אנשים ומחשבים משיקה שני בוטים חדשים - בפייסבוק ובטלגרם, שיסייעו לכם להיחשף לפעילויות של הקבוצה, לקבל הנחות לכנסים נבחרים ולקרוא את התכנים שאנחנו מפרסמים

08/08/2019 13:39

במסגרת ההתחדשות של אנשים ומחשבים בגזרות הדיגיטל השונות, אנחנו שמחים להשיק שני בוטים חדשים. אלה יסייעו לכם, הקוראים, להיחשף לפעילויות של הקבוצה, להנחות מיוחדות לכנסים, לפורומים המקצועיים שלנו, לתוכן העשיר באתר שלנו, לרישום לניוזלטר היומי – ה-Daily Maily (שאותה אפשר לבצע גם כאן), ולעוד הרבה דברים נחמדים.

למי שאינו מכיר את המושג בוט, מדובר בערוץ תקשורת אוטומטי בין הגולש לבין מערכת אוטומטית שעונה על שאלות שהוא מציב לה באמצעות תסריטי שיחה שנכתבו מראש.

במהלך הנוכחי, אנחנו משיקים שני בוטים: האחד בעמוד הפייסבוק שלנו, שמאפשר לכם לקבל מאתנו עדכונים על כנסים, מפגשי פורומים וחדשות מעניינות במה שקשור לעולם ההיי-טק. כמו כן, אנחנו משיקים בוט בערוץ הטלגרם שלנו, שבו תוכלו כבר עכשיו להירשם בחינם לכנס הענן ההיברידי והקוברנטיס Hybrid Cloud Kubernetes 2019, להירשם לתחרות הסטארט-אפים "תעשייה חכמה 4.0" ולקבל לסמארטפון שלכם עוד תכנים מיוחדים. אל הבוט שלנו בטלגרם ניתן להגיע על יד חיפוש Peoplecomputers2019_bot@ בשורת החיפוש באפליקציה.

הבוט של אנשים ומחשבים בפייסבוק. צילום מסך

הבוט של אנשים ומחשבים בפייסבוק. צילום מסך

חשוב לציין שזוהי, כמובן, רק ההתחלה, ועם הזמן יצטרפו שירותים נוספים לשני המוצרים החדשים – ולפעילות הדיגיטל של אנשים ומחשבים בכלל. בינתיים, אתם מוזמנים לשמור על קשר.

לא מכירים את עמוד הפייסבוק שלנו? הצטרפו אלינו.

רוצים להתחבר לערוץ הטלגרם שלנו? חפשו אנשים ומחשבים בשורת החיפוש באפליקציה או כנסו לכאן.

אין לכם טלגרם? לפניכם הזדמנות מצוינת לתקן את זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים