דרוש: מנכ"ל לרד-האט ישראל

דן טולדנו, ששימש כמנכ"ל פעילות רד-האט בישראל, יוון וקפריסין, מונה למנהל מחזור חיי הלקוחות לאזור EMEA בחברה ● ענקית הקוד הפתוח מחפשת מועמדים פנימיים וחיצוניים כאחד

דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט לישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

ברד-האט החלו בחיפושים אחרי בכיר שימלא את תפקיד מנהל פעילות ישראל, יוון וקפריסין בחברה. זאת, בעקבות קידומו של המנכ"ל הנוכחי, דן טולדנו, לתפקיד אחראי ניהול מחזור חיי הלקוחות לאזור EMEA.

טולדנו יישאר בתפקידו הנוכחי עד לגיוס מחליף, והוא ומשפחתו ימשיכו להתגורר בישראל. מדובר בתפקיד חדש ברד-האט, המאחד שני תפקידים שעד עתה היו נפרדים בחברה. האזור האמור – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – כולל כ-60 מדינות, שלרד-האט יש סניפים בכ-30 מהן. באופן טבעי, טולדנו ימקד חלק מפעילותו במדינות שבהן היקף הפעילות של החברה הוא רחב – בריטניה, צרפת וגרמניה.

התפקיד החדש כולל את כל חידושי הרישיונות והבקרה על תקינות פריסת המנויים – כמחצית מסך המחזור של רד-האט ב-EMEA. כחברת קוד פתוח, שיטת המכירות של רד-האט שונה מהרישוי המסורתי, והיא נעשית דרך מנויים המתחדשים מדי שנה, או שלוש שנים. המטרה היא לתחזק את המודעות של הלקוחות בנוגע לערך של המנויים של רד-האט בהקשר לרמת האיכות של המוצרים ובדיקתם מול האקו-סיסטם, וכן לרמת השירות שהלקוח מקבל. בדרך זו, ניתן לשמר את הלקוח הארגוני כמנוי לרישיונות של רד-האט לאורך הזמן.

"שימור הלקוח – תהליך מכירה לכל דבר"

טולדנו הסביר לאנשים ומחשבים כי "אחרי הרכישה הראשונה של הלקוחות הארגוניים, נדרש לשמר אותם, לגרום להם להיות מרוצים. זאת, כדי שבעתיד הם יחדשו את הרישוי וירחיבו את היקף הפעילות מול רד-האט. השימור של שביעות הרצון של הלקוח הארגוני וההכרה שלו בערך המוסף שהוא מקבל הם תהליכי מכירה לכל דבר".

בהודעה לעובדי רד-האט ציין מישל איסנרד, סגן נשיא למכירות רד-האט באזור EMEA, כי "בחמש שנות עבודתו של טולדנו כמנהל אזורי בישראל, יוון וקפריסין גדלו עסקי החברה במדינות אלה פי חמישה. טולדנו הפיץ את הטכנולוגיות והשירותים שלנו ללקוחות אסטרטגיים ביותר, בין השאר צה"ל, אמדוקס והבנקים הגדולים ביותר בישראל וביוון".

חיפוש המחליף לטולדנו החל והתהליך יארך שבועות עד חודשים ספורים. הוא יכלול מועמדים חיצוניים וגם פנימיים.

ניסיון עשיר בענף

טולדנו מונה לתפקיד המנכ"ל האזורי ברד-האט ביולי 2013. הוא החליף את יניב ליבוביץ', שסיים את תפקידו לאחר קרוב לעשור של ניהול פעילות חברת הקוד הפתוח בישראל – חמש שנים כמנהל פעילות החברה במטריקס, נציגת רד-האט בישראל, וארבע שנים וחצי ברד-האט עצמה.

לטולדנו בן ה-51 ניסיון עשיר בענף. הוא הגיע לסאן מיקרוסיסטמס ישראל ב-2004 ושימש כסמנכ"ל שותפים עסקיים בחברה. ב-2009 הוא מונה למנכ"ל סאן ישראל והחליף בתפקיד את בועז יהודה. עם רכישת סאן על ידי אורקל, בהליך ארוך ומורכב במחצית השנייה של העשור הקודם, מונה טולדנו למנהל מכירות בכיר לתחום החומרה באורקל ישראל. לפני עבודתו בסאן הוא שימש כמנהל פרויקטים בכיר ב-סי קוואנט, בהם פרויקט המחשוב של הספרייה הלאומית, שמטרתו לעקוב אחרי ספרים בני מאות שנים ולקודד אותם.

טולדנו נולד במרוקו, שם גר עד גיל שבע. לאחר מלחמת יום כיפור עלתה משפחתו ארצה ובהמשך היגרה לצרפת. ב-2004 הוא חזר לישראל. טולדנו הוא בוגר הטכניון, וכחלק מהניסיון שלו ניהל את הסניף הצרפתי של מיקרו סטרטג'י האמריקנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים