המנכ"ל החדש של היטאצ'י ונטרה ישראל: "הביג דטה – הבעיה העיקרית של המנמ"רים"

"ארגונים נדרשים למקסם את ההשקעה מאחד הנכסים החשובים ביותר שלהם - הנתונים", אמר חיים כהן לאנשים ומחשבים בראיון ראשון לאחר מינויו

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: אלישר

"הבעיה העיקרית של המנמ"רים היא שיש להם המון נתונים ממגוון מקורות מידע ובצורות שנות – מידע מובנה ולא מובנה, אך לא תמיד הם עושים אתם את כל מה שהם יכולים. הם חייבים לאסוף את הנתונים, על מנת להגיע למצב שבו תהיה להם היכולת לנתח את המידע ולבנות ממנו תובנות שיניעו לפעולה: להצעת ערך עסקית, לשינוי ולהעמקת היחס והקשר עם הלקוחות וליכולת לתגובה פרו-אקטיבית. ארגונים נדרשים למקסם את ההשקעה מאחד הנכסים החשובים ביותר שלהם – הנתונים", כך אמר חיים כהן, שמונה היום (ה') רשמית למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים עם מינויו אמר כהן כי "ארגונים נדרשים לתשתית IT יציבה, רובסטית, שהולמת את דרישות הרגולציה ושיודעת לתת מענה לאתגר הטיפול בנתונים. זאת, כי המידע הוא כיום כוח – מי שיידע איך לטפל בו ולנתב אותו לטובת ההיבטים העסקיים יקבל יתרון בשוק תחרותי".

"היטאצ'י ישראל מושרשת עמוק בשוק המקומי"

כהן (52) מונה לתפקיד מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, חברה בת בבעלות תאגיד היטאצ'י. לאחר שהיה מנהל פעילות זמני של הסניף הישראלי במשך כשלושה חודשים. הוא הצטרף להיטאצ'י ונטרה באוגוסט האחרון והיה מנהל תיקי לקוחות בכיר. לפני כן שימש כהן במשך כשלוש שנים כמנהל פעילות המכירות בקמינריו ישראל. הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בענף ה-IT, בהן כתוצאה מהיותו בתפקידי ניהול בכירים ב-EMC, באקטיפיו וביבמ. לכהן תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

"היטאצ'י", אמר המנכ"ל החדש, "היא חברה עם מורשת מפוארת, עם שורשים ומו"פ גדול ביפן והנהלה בקליפורניה. ההיצע שלה מכוון לארגונים גדולים, והוא כולל פתרונות לכל מרכיבי וסוגי המידע. בנוסף, היא רכשה כמה חברות לטובת השלמת הפעילות שלה בטיפול בנתונים, ביניהן REAN Cloud, שעסקה בהגירה של ארגונים לענן, וכן חברות בתחום האנליטיקה, המאפשרות אינטגרציה של נתונים וניתוח מובנה שלהם. כך, יש להיטאצ'י יכולות חזקות בעולמות האינטרנט של הדברים וניתוח מעמיק של וידיאו ו-ויז'ואלים. באופן זה אנחנו מסייעים לארגונים מבוססי נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם, במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות עסקיות משמעותיות".

הוא הוסיף כי "היטאצ'י ישראל מושרשת עמוק בשוק המקומי, עם עשרות לקוחות ארגוניים, מכלל המגזרים – פיננסי, ביטחוני ותעשיה. את פעולת ההפצה אנחנו עושים מול אבנט מקבוצת רד בינת, לצד עבודה עם כמה שותפים עבור אינטגרציה. אנחנו מצויים בעיצומו של גידול משמעותי בשוק הישראלי, והחברה העולמית רואה חשיבות גדולה למעמד של הסניף שבראשותי. נמשיך להעמיק את האחיזה בישראל. ההזדמנויות הרבות הקיימות כאן, בשילוב הצוות המיומן של החברה, יסייעו לנו לייצר הצלחות חדשות. הכוח המשולב של קבוצת היטאצ'י וההתמקדות הגוברת שלנו בשיתופי פעולה אסטרטגיים מעניקים לנו יתרון עסקי תחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים