אינפור תקים מרכז מו"פ בישראל בהשקעה של מיליונים

כניסתה של עוד ענקית טכנולוגיה בינלאומית לארץ מתוכננת לשנת 2020, ותלווה בהשקעה של מיליוני שקלים ובגיוס של עשרות אנשי מחקר ופיתוח

Infor

כניסה של עוד ענקית טכנולוגיה בינלאומית לארץ: אינפור תקים בישראל מרכז מו"פ, כך נודע לאנשים ומחשבים.

המהלך מתוכנן לקרות בשנת 2020, והוא ילווה – כך על פי ההערכות – בהשקעה של מיליוני שקלים ובגיוס של עשרות אנשי מחקר ופיתוח. את המהלך להקמת מרכז המו"פ יזמה שרה הליקזר, שמונתה באחרונה למנכ"לית אינפור ישראל.

שרה הליקזר, מנכ''לית אינפור ישראל. צילום: פלי הנמר

שרה הליקזר, מנכ"לית אינפור ישראל. צילום: פלי הנמר

הליקזר, שעלתה ארצה מארה"ב לפני שלושה חודשים, אחראית על העמקת הפתרונות הקיימים של אינפור, חשיפת פתרונות חדשים והגדלת נתח השוק של החברה בתחום ה-ERP והמוצרים המשלימים. בטרם הגעתה ארצה, הליקזר – המתמחה בייעוץ אסטרטגי, אסטרטגית מוצרים, מכירות – שימשה כארכיטקטית וכאסטרטגית גלובלית לתהליכים עסקיים. בתפקידה זה היא ניהלה את כל ההיבטים של מחזור המכירות של פתרונות ויישומי אינפור.

ההערכות בשוק הן שבמסגרת הקמת מרכז הפיתוח של אינפור בישראל, יחלו בחודשים הבאים אנשי אינפור ישראל לגייס חוקרים, מפתחים ומנהלי שירותי מומחה. מרכז המו"פ, יש להניח, יפעל בשני שדות: האחד – פיתוח; והשני – יוקם במסגרתו מרכז מצויינות. זאת לטובת תמיכה ושיווק פתרונות החברה, יחד עם נציגות אינפור בארץ.

"ישראל היא הבית של חלק ממרכזי המחקר והפיתוח הטובים ביותר בתעשייה"

לדברי הליקזר, "המחויבות של אינפור לישראל היא יותר ממכירה של תוכנה. אנחנו יודעים שישראל היא הבית של חלק ממרכזי המחקר והפיתוח הטובים ביותר בתעשייה, וחדשנות היא המקום שבו אינפור מובילה את השוק".

Infor הוקמה לפני 17 שנים והמטה שלה נמצא בניו יורק. בראש החברה עומד מאז 2010 צ'ארלס פיליפס, לשעבר נשיא משותף באורקל. בשנת 2013, פיליפס העביר את מערכות החברה ואת השירותים אותם היא מספקת ללקוחותיה – לענן של AWS.

החברה מספקת פתרונות תוכנה עם התמחות בתעשיות ומונה 18,000 עובדים, ולה כ-80,000 לקוחות ארגוניים ביותר מ-170 מדינות. על לקוחותיה נמנים 19 מתוך 20 חברות התעופה והחלל המובילות בעולם, ביניהן בואינג; 19 מתוך 20 יצרניות הרכב המובילות בעולם, ביניהן רולס רויס, טריומף ופרארי; 9 מ-10 חברות ההיי-טק המובילות בעולם, ביניהן סיטריקס; 18 מתוך 20 הערים הגדולות בארה"ב; 17 מתוך 20 הבנקים הגלובליים המובילים בעולם; ו-9 מ-10 רשתות המלונות הגלובליים בעולם. במהלך השנים אינפור רכשה 25 חברות, בהיקף כולל של יותר משלושה מיליארד דולרים.

החברה נמצאת בבעלות פרטית, בחלקה של האחים קוך, ממשפחת תעשיינים ואנשי עסקים אמריקנים, שבבעלותם חברת האחזקות תעשיות קוך. ב-2017 חברת האחזקות של קוך השקיעה באינפור יותר מ-2.2 מיליארד דולרים. השנה השקיעה חברת האחזקות סכום של יותר מ-1.5 מיליארד דולרים – בדרך להנפקה אפשרית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים