"המיכון – המענה לקשיים הסיזיפיים של אנשי ה-IT"

כך אמר מני צרפתי, ארכיטקט פתרונות אזורי ברד האט, שפתח והנחה את אירוע Ansible Automates - כנס בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך היום (ב') בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 לקוחות החברה בישראל

מני צרפתי, ארכיטקט פתרונות אזורי, רד האט. צילום: ניב קנטור

"אנשי ה-IT וה-DevOps ניצבים אל מול פני שלל אתגרים ודרישות, מפיתוח מהיר יותר לטובת זמן הגעה קצר יותר לשוק של שירות חדש, עבור בצורך בהתייעלות בעבודה – ועד לצמצום הסיכונים והפחתת העלויות התפעוליות. זאת, לצד אינספור פעולות שחוזרות על עצמן מדי יום. מיכון המערכות והתהליכים באופן חוצה ארגון – הוא המענה לקשיים הסיזיפיים שלהם", כך אמר מני צרפתי, ארכיטקט פתרונות אזורי, רד האט.

צרפתי פתח והנחה את אירוע Ansible Automates. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם אירועים סטוקו במגרשי הטניס בהדר יוסף, תל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 לקוחות החברה בישראל.

"המיכון", אמר צרפתי, "מסייע למניעת טעויות אנוש, לטיפול בעולם הקונטיינרים ולהגדלת היעילות התפעולית. ככזה, הוא עונה לאתגר של תשתיות ה-IT ההולכות ונהיות מורכבות יותר ויותר, ומביא ליותר פשטות".

לדבריו, המיכון "עונה לאתגרי הניהול בארבעה מימדים: כלים, שינויים, מורכבות ומענה לציפיות. הוא מספק למערכי המחשוב בארגונים את היכולת לפעול טוב ומהר יותר, תוך צמצום הסיכונים. עשיית פעולות שבעבר נעשו באופן ידני על ידי בני אנוש, מביאה לצמצום הטעויות מחד ולפינוי כוח האדם הקיים שיעסוק בחדשנות. אין כל חשש כי המיכון יביא לפיטורים המוניים, כי תמיד יידרש בן אנוש שיביא את הערך המוסף בתהליכים".


צילום ועריכת וידיאו ליאור רובינשטיין

צרפתי ציטט מחקר של IDC אשר פורסם באחרונה, לפיו "86% מהנהלות הארגונים מבינות כי המיכון עבר שלב: מ'חשוב' ל'קריטי'. הוא נותן מענה לצורך של ארגונים בטרנספורמציה הדיגיטלית, לווירטואליזציה, לעבודה בסביבה מרובת-עננים ולטכנולוגיות החדשות, ובראשן קונטיינרים".

על פי צרפתי, "בבואנו למכן באופן חוצה ארגון, עלינו להתחיל בקטן, לבחור משימה קטנה ולא קריטית ולהתחיל עימה. לאחר מכן, ניתן להתקדם משם ולהאיץ את קצה המיכון ולממש את היעד של מיכון כמה שיותר – בענן, בקונטיינרים, בשכבת הרישות ובאפליקציות. כך, ניתן לענות לקושי הקיים, לפיו בכל זמן נתון יש יותר מאתגר אחד. אנו מסייעים לארגונים להגדיל את המיכון, באופן שישמש כמאיץ עסקי עבור הארגון".

"המטרה של רד האט", אמר צרפתי, "היא לספק חידושים שנועדו לקדם את מיכון ה-IT – שחשיבותו האסטרטגית לארגונים הולכת וגדלה. Ansible היא טכנולוגיית אוטומציה בקוד פתוח, אשר משנה את חוקי המשחק עבור הניהול של סביבות IT והרחבתן. רד האט רכשה את החברה שמאחורי Ansible ב-2015, במטרה לעזור למשתמשים להפחית את העלות והמורכבות של הטמעת וניהול יישומים שפותחו עבור הענן, כמו גם יישומים מסורתיים בסביבות ענן היברידי. עם Ansible ארגונים יכולים להפוך את אוטומציית הארגון למציאות. התוכנה תוכננה כפשוטה לאימוץ, שימוש והבנה, והפכה לטכנולוגיית מיכון ה-IT הפופולרית ביותר בקוד פתוח".

"אימוץ כלל-ארגוני של טכנולוגיית מיכון", סיכם צרפתי, "יכול לספק פוטנציאל משמעותי לארגון. למיכון יש ערך ביחס לכל היבטי המפתח של ה-IT: לאורך סבבי התפעול, מהקצאה ראשונית, דרך פעילות שגרתית ועד לניהול שינויים שוטף".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים