מלם תים העלתה ב-ויסוצקי מערכת SAP S/4 HANA

היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים ● נילי צור, מנכ"לית ויסוצקי: "הטמעת המערכת היא קפיצת מדרגה מתבקשת. הפרויקט מאפשר שליטה מלאה במערכות הלוגיסטיות והפיננסיות, ומביא לשיפור השירות ללקוחותינו"

מלם תים העלתה לאוויר פרויקט ליישום מערכת SAP S/4 HANA בקבוצת ויסוצקי, יצרנית ויצואנית התה. הפרויקט ארך כעשרה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

הפרויקט בוצע בשלושה אתרים וכלל יישום, פיתוח תדפיסים, ממשקים והסבות. הוא בוצע במתודולוגית ACTIVATE ליישום מהיר של פרויקטי SAP S/4 HANA ועל סמך הידע והניסיון של מלם תים, שמאפשרים קיצור וייעול הפרויקט. המערכת כוללת את המודולים: מכירות והפצה, ניהול הייצור, אחזקה, איכות, פיננסים, בקרה, תמחיר מוצר, רכש ומלאי וניהול מחסנים.

בפרויקט נעשה שימוש ב-DB HANA, שמביא לביצועים מהירים ותומך בגרסת התוכנה S/4 HANA 1709, הכוללת שיפורים במודולים הרלוונטיים לפתרון. כמו כן, נעשה שימוש בממשק המשתמש FIORI לטובת ניתוחים ושיפור קבלת ההחלטות בויסוצקי על סמך מידע אמין בזמן אמת.

נילי צור, מנכ"לית ויסוצקי, אמרה כי "כארגון מוביל הנמצא בצמיחה מתמדת, הטמעת המערכת היא קפיצת מדרגה מתבקשת, אשר תצעיד את החברה מבחינת הטכנולוגיה הארגונית. הפרויקט מאפשר שליטה מלאה במערכות הלוגיסטיות והפיננסיות, ומביא לשיפור השירות ללקוחותינו. המערכת תתמוך בצמיחת החברה וגדילתה בשנים הבאות, תאפשר ניהול כל הפעילות במערכת אחת ועם בסיס נתונים אחד, תשפר את קבלת ההחלטות של הנהלת החברה ותאפשר מדידת אפקטיביות ויעילות של תהליכי הייצור". צור סיימה באומרה, כי "המערכת תשפר את יכולת ניהול התחזיות והמלאים ואת יכולות הבקרה של הארגון, ותביא לשיפור מהלכי פיתוח בחברה".

שירה שוורץ, מנמ"רית ויסוצקי. צילום: יח"צ

שירה שוורץ, מנמ"רית ויסוצקי. צילום: יח"צ

לדברי שירה שוורץ, מנמ"רית ויסוצקי: "פרויקט SAP S/4 HANA בחברה דינמית בשוק הקמעונאי חייב את מנהלי ויסוצקי להקצות את מיטב המשאבים לחשיבה משותפת וניתוח מעמיק של התהליכים. זאת, על מנת להבטיח פתרון שיעבוד מקצה לקצה באינטגרציה מלאה וביעילות".

עינת זרמי, מנהלת חטיבת הישומים במלם מערכות. צילום: רז רוגובסקי

עינת זרמי, מנהלת חטיבת הישומים במלם מערכות. צילום: רז רוגובסקי

עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים במלם תים, הוסיפה, כי "המערכת תקנה לקבוצת ויסוצקי יתרונות רבים, ובהם: תמיכה ביכולת ניהול החברה כחברה גלובלית בעלת תהליכי עבודה אחידים בכל אתריה, גמישות לשינויים אסטרטגיים, עסקיים, ארגוניים ותפעוליים, זמינות ושקיפות מידע, יכולת קבלת מידע מקוון בזמן אמת, כלים לשליפת מידע לצורך קבלת החלטות, שיפור איכות המידע, הפעלת תהליכים חוצי ארגון תחת בסיס מידע אחד, שיפור יכולת בקרה תקציבית ותמחיר וכן מוכנות לחידושים טכנולוגיים ולצרכים עתידיים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים