כבר בן עשר: Farmville של זינגה חוגג עשור להשקתו

עם השקתו ביוני 2009, משך אליו תוך זמן קצר מאות מיליוני משתמשים שניסו לגדל את החווה הכי יפה ביקום הווירטואלי של פייסבוק

כשמישהו יעשה מחקר היסטורי מקיף על יקום משחקי המחשב, הוא יצטרך להקדיש ל-Farmville של זינגה פרק עבה במיוחד. המשחק, שחוגג בעצם ימים אלו עשור לגיחתו לעולם ביוני 2009, הפך לתופעת טבע כמעט מייד לאחר השקתו ומשך אליו תוך זמן קצר מאות מיליוני משתמשים שניסו לגדל את החווה הכי יפה ביקום הווירטואלי של פייסבוק.

Farmville הפך תוך זמן קצר לסוג של התמכרות, ובימים בהם טלפונים היו ניידים אבל עדיין לא כל כך חכמים, אנשים נצמדו למסכי המחשב. המשחק זכה לסיקור נרחב בכל אמצעי המדיה, זינגה זכתה לראות את הקופה שלה מתמלאת במזומנים והפכה למשך כמה שנים למלכת משחקי הפייסבוק, בכל רחבי הרשת החברתית והמחשבים הופיעו עוד ועוד משחקי חווה שניסו לגנוב קצת אבק כוכבים, ובסופו של דבר זה דעך.

לא ידעה לעשות את המעבר בזמן לדור החדש של הטלפונים

זינגה לא ידעה לעשות את המעבר בזמן לדור החדש של הטלפונים. היא אמנם שחררה מאז עוד משחקי Farmville, אבל כבר לא זכתה להצלחה האדירה מתחילת הדרך. בחברה אמנם מספרים שמשחקי המותג זכו ל-700 מיליון הורדות במהלך השנים, אבל ההערכה היא שכ-90 מיליון בלבד מהן נרשמו עבור משחקי המובייל שלה, ורובם בארצות הברית.

כך או כך, בזינגה חוגגים בכל זאת את האירוע המכונן בחגיגה שאמורה להימשך כמה חודשים. זו תתחיל עם זמרת הקאונטרי טרישה יירווד, שאוואטר בדמותה ישולב במשחק המובייל FarmVille 2: Country Escape שהושק כבר ב-2014. מעבר לדמות, שתופיע על המסך מדי פעם כדי לעזור לשחקנים למלא משימות יומיות, יושמע באותה הזדמנות השיר החדש שלה Every Girl in This Town.

זינגה אף הודיעה שהיא מפתחת משחק נוסף בסדרה שלטענתה יביא סוג חדש של עלילה. הוא אמור להצטרף ל-Farmville ו-Farmville 2 ששוחררו עבור פייסבוק, ל-Farmville 2: Country Escape ול-Farmville: Tropic Escape שהושקו למובייל וכן למשחק הקז'ואל Farmville: Harvest Swap.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים