מי מונה למנהל הסניף הישראלי של Suse?

כחלק מהשינויים שעורכת החברה בעולם, היא החליטה למנות את אהוד ברץ, לשעבר ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HPE, למנהל הסניף המקומי ● הוא מחליף את דורון אופק, שהודיע על סיום תפקידו

מנכ"ל חדש בישראל. סוסה

חילופי מנהלים בסניף הישראלי של חברת הקוד הפתוח Suse: אהוד ברץ (59), לשעבר ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HPE, מונה למנהל הסניף במקום דורון אופק, שהודיע על סיום תפקידו. לברץ ניסיון עשיר בתשתיות SAP HANA ומערכות מחשוב עתירות כוח המבוססות על לינוקס. הוא יהיה אחראי על הפיתוח העסקי והמכירות של Suse בשוק המקומי.

מינוי נוסף הוא של ז'אן לוק אדה (52), שנכנס לתפקיד מנהל הפריסייל של החברה בישראל, במקומו של אמיר פלד, שהיה שותף לניהול הסניף יחד עם אופק. אדה שימש כמנהל ארכיטקטורה ושירותי ייעוץ ב-GRTH, והוא בעל ניסיון של יותר מ-25 שנים בתחום מערכות הלינוקס והיוניקס.

החילופים בצמרת Suse הם חלק משינויים ארגוניים שהחברה עורכת ברחבי העולם. Suse החליפה בעלים כמה פעמים בשנים האחרונות. במרץ השנה רכשה קרן ההשקעות השבדית EQT פרטנרס את החברה מידי מיקרו פוקוס, שבשעתו רכשה אותה מנובל. היקף העסקה האחרונה עמד על 2.5 מיליארד דולר. כתוצאה מכך חזרה החברה להיות עצמאית, ובהתאם לזה הוחלט לשנות את מבנה ההנהלה שלה גם בישראל.

אהוד ברץ, המנהל החדש של הסניף הישראלי של Suse. צילום: רויטל דקל

אהוד ברץ, המנהל החדש של הסניף הישראלי של Suse. צילום: רויטל דקל

"נרחיב פעילות בישראל מעבר ללינוקס"

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר ברץ כי "Suse רואה בישראל מעצמה טכנולוגית, שבה הארגונים מאמצים פתרונות חדשניים וגמישים. עם הפיכתה לחברה עצמאית לכל דבר, Suse מתכוונת להרחיב את פעילותה בשוק הישראלי מעבר לתחום הלינוקס, שהוא די סטטי. החברה קבעה אסטרטגיה – להתמקד בתחומי ענן וקוד פתוח מרכזיים יותר, כמו קוברנטיס, ופה אנחנו נתחרה ישירות בין היתר ברד-האט".

בשלב זה, ברץ לא מתכוון לגייס אנשים נוספים. עיקר הפעילות תהיה העמקת הקשר עם השותפים העסקיים וכאמור, חדירה לתחומים נוספים בשוק הישראלי.

אדה ציין כי "השינוי ב-Suse מגיע בתקופה שבה קונטיינרים מאפשרים רמות חדשנות של גמישות והצורך הגובר בטרנספורמציה דיגיטלית המבוססת על תשתיות קוד פתוח מתעצם בקרב הארגונים".

דורון אופק, המנהל היוצא של הסניף הישראלי של Suse. צילום: ניב קנטור

דורון אופק, המנהל היוצא של הסניף הישראלי של Suse. צילום: ניב קנטור

Suse חנכה את הסניף הישראלי ביוני 2016 ומאז ניהל אותו דורון אופק, מבכירי קהילת הלינוקס ומומחה סייבר. כבר אז הייתה לחברה אחיזת שוק גדולה בקרב הארגונים המיישמים SAP HANA. אופק ציין כי פרש מתפקידו בעקבות תהליכים פנימיים שהחברה החליטה עליהם והוא מסיים תקופה מרתקת שבה הסניף ביסס את פעילותו. בתשובה לשאלה לאן פניו מועדות הוא ציין: "זיהיתי בשוק צורך לידע בכל מה שקשור ללינוקס ולקוד פתוח, ואני רוצה לתרום מניסיוני הרב בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים