האם האקזיט הענק הבא יגיע ממאה שערים?

האקסלרטור העירוני הראשון למגזר החרדי הושק בימים אלו בירושלים; בין המשתתפים שנבחרו: מערכת לניהול ציי שליחויות, ניהול מקוואות, מערכת לניהול פרויקטים בבניה, פלטפורמה לשיתוף מקצועי של הדמיות רפואיות ועוד

25/06/2019 14:25
השקת המאיץ הטכנולודי העירוני החרדי בירושלים במעמד ראש העירייה, משה ליאון. צילום: דוברות עיריית ירושלים

המאיץ הטכנולוגי העירוני הראשון ליזמים חרדים הושק השבוע במעמד ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. במסגרת המאיץ הגישו עשרות יזמים ויזמיות חרדים הצעות למאיץ, ומתוכם נבחרו 12 מיזמים להשתתפות באקסלרטור.

בעירייה סיפרו כי בין המיזמים ניתן למצוא מערכת חדשנית ללימוד שפות, ניהול ציי שליחויות, ניהול מקוואות, מערכת חדשנית לניהול פרויקטים בבניה, פלטפורמה לשיתוף מקצועי של הדמיות רפואיות ועוד.

"קהילה בונה יזמות בונה קהילה"

המאיץ הייחודי הינו פרי שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין העירייה ומשרד הכלכלה. בעירייה הוסיפו כי המאיץ, הפועל במרכז הצעירים שלה בשכונת מוסררה, נותן מעטפת כוללת ליזמים ומלווה אותם בכל הרבדים הרלוונטיים לפיתוח היוזמה לכדי חברת סטארט-אפ. המאיץ מותאם באופן מלא לאורח חייהם של המשתתפים.

המשתתפים במאיץ נהנים מליווי בתחום הטכנולוגי תוך מתן מעטפת מקצועית מסייעת בהתמודדות עם חסמים, סיוע בהבשלת הרעיון היזמי לכדי מיזם ממשי, סיוע בגיוס מימון ומשקיעים, סיוע ביצירת networking ליזמים בתחומים הרלוונטיים ובניית קהילה על בסיס העיקרון של "קהילה בונה יזמות בונה קהילה".

לדברי ליאון, "שילוב המגזר החרדי בשוק התעסוקה ובמיוחד בתחום ההיי-טק, הוא ללא ספק אחת המשימות החשובות ביותר עבורנו ואנו לא חוסכים במאמצים והשקעת משאבים בתחום זה. האקסלרטור החדש הוא שילוב נפלא של שתי מגמות מבורכות בירושלים, פתיחת שוק התעסוקה לחרדים, וגידול תחום ההייטק בעיר. אני שמח לפתוח את ירושלים לעוד ועוד עסקים ויזמים."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים