"ארגונים נדרשים לחיבור מקיף יותר מזה הקיים"

"אנו חיים בתקופה בה המשתמשים בארגונים מחוברים לשירותים וליישומים, אבל על מנת לשפר את התפוקתיות, נדרש חיבור בקנה מידה רחב יותר", אמר אלירן ארד, מנהל תחום אנטרפרייז בלנובו ישראל

אלירן ארד, מנהל תחום אנטרפרייז בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו חיים בתקופה בה המשתמשים בארגונים מחוברים לשירותים וליישומים, אבל על מנת לשפר את התפוקתיות, נדרש חיבור בקנה מידה רחב יותר", כך אמר אלירן ארד, מנהל תחום אנטרפרייז בלנובו ישראל.

ארד דיבר בפתח הכנס השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם ריברסייד בתל אביב.

"העולם הטכנולוגי כיום", אמר ארד, "מאפשר לארגונים ולעובדים להיות בכל מקום, אבל גם מציב אתגרים של צורך בתמיכה במקומות מרוחקים. העולם משתנה, קצב השינויים הרבה יותר מהיר מבעבר. ההתקדמות הטכנולוגית מביאה לשינוי מקצועות, להיעלמות תפקידים ולהופעתם של תפקידים חדשים, למשל מומחים לטכנולוגיות חדשות, דוגמת בינה מלאכותית, מציאות מדומה, מציאות רבודה, לימוד מכונה ואינטרנט של הדברים".

"דמיינו רופא המשתמש במשקפי מציאות רבודה כדי לצפות בתצלומי רנטגן בענן"

"אנו חיים בתקופה שמעולם לא היו כל כך הרבה טכנולוגיות תחת האצבעות של העובדים. אולם, צץ אתגר חדש והוא שנדרש להתאים את  הטכנולוגיה להון האנושי. כולם נדרשים להתאים את הפתרונות לאנשים. אנו בלנובו מציעים מגוון פתרונות שיעזרו בכך". ארד סיכם באומרו כי "הפתרונות העסקיים החדשים שאנו מציעים, משקפים  את המחויבות של לנובו לספק את העוצמה והבינה הנדרשים לעסקים חכמים. מחשבי ה-PC, פתרונות המציאות הרבודה, וההיצע שלנו לעולם האינטרנט של הדברים, הם המענה של לנובו לאתגרי העתיד של השוק הארגוני". כך, אמר ארד, "בעולם ה-IoT, הוספנו פתרונות חכמים למשפחת מוצרי ה-ThinkIoT. ההיצע כולל מכשירי מחשוב קצה רבי עוצמה, וכן מערך של חיישנים, כולל מצלמות חכמות, תאורה המגיבה לתנועה והתקני זיהוי פנים – כשכולם יכולים לזהות ידע ולהעביר אותו במהירות, כדי לקבל החלטות חכמות במחסן או בחדר התצוגה".

"דמיינו רופא המשתמש במשקפי מציאות רבודה כדי לצפות בתצלומי רנטגן בענן", ציין, "או עובד מחסן, המקבל עזרה מחיישן מצלמה עתיר ביצועים, שיכול לזהות האם חבילות נמצאות על עגלת המשלוחים הנכונה – ולמקם קופסה תוך 200 אלפיות-השנייה במקום הנכון על ידי שימוש בקוד QR שנמצא על המדבקה". ארד סיים באומרו כי "מייעוץ ועד פריסת התקנים, משיפור העובדים ועד שימוש באנליטיקת חיזוי, החיבורים ההדדיים המורכבים בין שירותים, תוכנה והתקנים מתוזמרים באמצעות פתרונות לנובו – המטרה היא לשפר את התוצאות העסקיות של הלקוחות הארגוניים".

תמיר לוי, מומחה פתרונות קצה במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

תמיר לוי, מומחה פתרונות קצה במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

תמיר לוי, מומחה פתרונות קצה במיקרוסופט ישראל, דיבר על סוף חיי מערכת ההפעלה Windows 7. זו, ציין, הושקה בשנת 2009 וסוף התמיכה בה צפוי בינואר 2020. "אנו מציעים את הרחבת התמיכה במערכת ההפעלה לשלוש שני נוספות של קבלת עדכונים", אמר, "לצד פתרונות נוספים, המשלבים בין יכולות עבר לאלו של Windows 10".

לוי סיים באומרו כי "שיתוף פעולה של לנובו עם מיקרוסופט בתחום האינטרנט של הדברים, עם פתרונות ThinkIoT המשתלבים בפלטפורמת הענן Azure , מביאים להאצה של תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים