חברת הסייבר הישראלית סלברייט קיבלה השקעה של 110 מיליון דולר

את ההשקעה הובילה קרן הצמיחה IGP, שבין השותפים בה נמצא חיים שני, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר ● החברה מציעה פתרונות בעולמות הפורנזיקה והמודיעין הדיגיטלי לגופים ממשלתיים, ארגונים גדולים ורשויות אכיפת חוק

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט. צילום: שי גבריאלי

סלברייט, שפועלת בעולם המודיעין הדיגיטלי, הודיעה היום (ב') על השקעה בה בסך של 110 מיליון דולר. את ההשקעה הובילה קרן הצמיחה IGP ונטלו בה חלק גם המשקיעים הקיימים של החברה. חיים שני ואורי ארדה, שותפים כלליים ב-IGP, יצטרפו לדירקטוריון סלברייט.

מאז 2015, סלברייט, שנמצאת בבעלות התאגיד היפני Corporation Sun, התפתחה מעבר לפתרונות הליבה שלה בתחום הפורנזיקה הדיגיטלית לטלפונים ניידים, במטרה להציע פלטפורמה מלאה בתחום המודיעין הדיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, גופים ממשלתיים וגופים ארגוניים. בחברה אומרים שהיא מציעה יישומי אנליטיקה, כלי תוכנה ושירותים שמאפשרים להאיץ חקירות, ולסייע ללקוחותיה להשיג מוכנות מבצעית ולהתגבר על האתגרים שבסביבת נתונים דיגיטליים דינמית ומורכבת.

אתמול צייצה החברה בחשבון הטוויטר שלה כי היא השיקה מערכת שתוכל לפרוץ לכל מכשיר iOS מגרסה 7 ועד 12.3 האחרונה, כמו גם למכשירי האנדרואיד של סמסונג, וואווי, LG, מוטורולה ושיאומי. מדובר בגרסה חדשה של מערכת ה-EFED, שקרויה UFED Premium. באתר שלה ציינה סלברייט שהמערכת החדשה מיועדת רק לרשויות החוק, והיא תאפשר גישה לנתונים של אפליקציות מצד שלישי, לצאטים, לאימיילים ולקבצים המצורפים להם, למידע שנמחק ועוד.

יצוין כי שמה של סלברייט נקשר בפרשת הפריצה לטלפון של המחבל מסן ברנרדינו ב-2016, לאחר שבדיווחים שפורסמו באותו הזמן באמצעי התקשורת נטען כי היא הציעה ל-FBI את שירותיה על מנת לבצע את הפריצה. הן בחברה והן בבולשת האמריקנית סירבו להגיב על הפרשה.

"הזדמנות להתרחבות בתחום המודיעין הדיגיטלי"

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט, אמר כי "ככל שאנחנו ממשיכים את מסע הצמיחה שלנו בשוק המודיעין הדיגיטלי, זיהינו את הצורך לצרף שותף שיתמוך בחזון שלנו לטווח הארוך. לאחר תהליך בחינה קפדני, הצלחנו לבנות שותפות ארוכת טווח עם IGP".

לדבריו, "השותפות עם IGP תאפשר לסלברייט להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה שלה – הן באופן אורגני והן באמצעות רכישות ויצירת ערך משמעותי עבור בעלי המניות שלנו. אנחנו בטוחים שסלברייט תיהנה מהניסיון הרב של השותפים ב-IGP בשוק ההון, במיזוגים ורכישות, בטכנולוגיות רלוונטיות ליישומי אנליטיקה ובתחום התוכנה כשירות (SaaS)".

שני ציין כי "זיהינו את ההזדמנות להתרחבות של סלברייט בתחום המודיעין הדיגיטלי. החברה ממוצבת היטב ואנחנו, ב-IGP, מחויבים להביא את הניסיון, המשאבים הפיננסיים, הנוכחות הגלובלית ומערכות היחסים שלנו על מנת לסייע לה לקיים את תכניות הצמיחה השאפתניות שלה".

סייעה בהכנת הידיעה: נחמה אלמוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים