"ארגונים נדרשים לפקוח את עיניהם בשכבת הרשת"

"הפתרונות בשוק התקשורת צריכים לספק אמינות ואיכות גבוהה, עם ניהול פשוט ואוטומטי של ציוד התקשורת בארגון, לצד ניראות גבוהה מאד של הרשת", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ''ל אריסטה ישראל

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה בישראל.

"ברמת הרישות, ארגונים נדרשים לארכיטקטורת תקשורת פתוחה, המספקת גמישות ויכולת גידול. הפתרונות בשוק התקשורת צריכים לספק אמינות ואיכות גבוהה, עם ניהול פשוט ואוטומטי של ציוד התקשורת בארגון, לצד ניראות גבוהה מאד של הרשת", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל.

אלכסנדר דיבר בפתח כנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אושן בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

לדברי אלכסנדר, "ארגונים צריכים אחידות, משמע, היכולת להשתמש באותה מערכת הפעלה ומערכת ניהול לכל סביבה בה מוטמע ציוד התקשורת – כגון דטה סנטר, נתבים ארגוניים, קמפוס וכן סביבות של ספקי שירות -ואת זה רק אנו יודעים לעשות".

"אנו מספקים מסגרת עבודה אחת לניהול כלל ציוד התקשורת", אמר אלכסנדר, "עם אותה מערכת הפעלה במטה ובסניפים. התחלנו עם UCN, ארכיטקטורת רישות ענן עולמית, משם עברנו לניהול מיכון ותזמור של שכבת הרישות – בשל ריבוי מוצרים. משם המשכנו לעולם הנתבים ואבטחת מידע. לבסוף, עברנו לרישות סניפים וקמפוסים, עם ניהול מבוסס בינה מלאכותית. כך, יש לנו כיום היצע מלא לשכבת הרשת בארגונים".

בעידן הדיגיטלי, אמר אלכסנדר, "ארגונים צריכים זמינות מירבית. הארגון חייב לשלוט בסביבות שלו סביב השעון, לוודא שהן זמינות – בדטה סנטר, בענן, ובסביבה מרובת עננים. זה מחייב את התשתיות הארגוניות להיות גמישות, פתוחות, בעלות יכולת גידול, ופשוטות לניהול. אריסטה מציעה לאתגרים אלה פתרון ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק".

"ניהול אחוד של הענן הציבורי, הדטה סנטר והמערכות שברישוי מסורתי"

"בשנה האחרונה", ציין, "באמצעות כמה רכישות ופיתוחים אסטרטגיים, יצרנו מערכת Software Driven Cloud Networking – המגדירה מחדש את הרשת הארגונית באופן המאפשר ניהול אחוד של הענן הציבורי, הדטה סנטר והמערכות שברישוי מסורתי. זאת, עם ממשק אחד עם תצוגת מערכת בזמן אמת, ניטור וניהול עומסים".

אלכסנדר סיכם באומרו כי "אריסטה ישראל גדלה בשנה החולפת בעשרות אחוזים בכל מימד – בהיקף המכירות, במספר הלקוחות הארגוניים החדשים ובכמות כוח האדם. בשנת 2019 נמשיך להשקיע בכוח אדם איכותי ועבודה צמודה עם לקוחותינו, אריסטה מאמינה בשוק הישראלי שהינו חדשני ואני מאמין שנמשיך את מגמת הצמיחה שחווינו בשנת 2018 – ואף מעבר לכך. אנחנו רואים אימוץ מסיבי של פתרונות אריסטה בשוק, ברמה הגלובלית – וגם ברמה המקומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים