"מפתחים נדרשים לכלי פיתוח הדומים לכותש שום שלא מותיר שאריות"

כך אמר אורן קרוג, מנהל משותף במטריקס DevOps, בכנס השנתי של אטלסיאן ● אסף קויתי, מנהל משותף בחברה: "השוק המקומי מאמץ את המוצרים של אטלסיאן באינטנסיביות"

אורן קרוג, מנהל משותף במטריקס DevOps. צילום אלי מנדלבאום

"בעולם של כתישת שיני שום, הייתה בעיה: הכלים הטובים והוותיקים עושים בדיוק את מה שנדרש מהם, אבל הם לא היו מגניבים: כי בסוף, שליש מהשום היה נשאר בכותש, ופעולת הניקוי עם קיסמים, של שאריות השום העקשניות – דרשה זמן ואנרגיה. כך הדבר גם בעולם הפיתוח, בעידן שאחרי הכלים המסורתיים והרובסטיים. המענה לדור הבא של הפיתוח וניהול הפיתוח, המקביל לכותש שום שלא מותיר שאריות – הם כלי אטלסיאן", כך אמר אורן קרוג, מנהל משותף במטריקס DevOps.

קרוג דיבר באירוע אטלסיאן השנתי שערכה החברה. הכנס התקיים ביום ה' האחרון בסינימה סיטי גלילות, בהשתתפות מאות לקוחות מהמגזרים השונים בתעשייה.

מטריקס DevOps, אמר קרוג, מייצגת בישראל את אטלסיאן זה שבע שנים, ולפני שנה זכתה למעמד של שותף פלטיניום בארץ. החברה, אמר קרוג, "מספקת פתרונות לשיפור תהליכי פיתוח תוכנה, ניהול פרויקטי תוכנה, ייעול עבודת צוות ושיפור איכות הקוד".

לחברה האוסטרלית, שנוסדה ב-2002 ונסחרת בנאסד"ק, יש כבר יותר מ-144 אלף לקוחות, ביניהם ג'נרל מוטורס, מריל לינץ', בנק אוף אמריקה, ספוטיפיי, מעבדות וולמארט, ליפט, ורייזון ונאס"א. שווי השוק שלה עומד על 30 מיליארד דולרים.

לדברי קרוג, "98% מלקוחות החברה הם לקוחות חוזרים, בעלי רמת שביעות רצון גבוהה מאד. יותר מ-90% מהלקוחות ממשיכים לחדש את הרישוי שלהם ליותר משלושה מוצרים בשנה. אטלסיאן היא אחת מחמש החברות שצומחות הכי מהר בעולם – בענן, יש לה אקו-סיסטם המונה יותר מ-25 אלף מפתחים בעולם, והקהילה סביבה גדלה: יותר מ-15 מיליון משתמשים נכנסו אליה בשנה החולפת".

"תנו לנו לעזור לכם למצוא את כותש השום המתאים עבורכם, כזה היודע לטפל בשני שום עקשניות", סיכם קרוג, "אנו מעניקים תמיכה בעברית, משתלם לקנות את הרישוי לכלים דרכנו. אנו עושים הדרכות ובונים אינטגרציות לכלים נוספים".

אסף קויתי, מנהל משותף במטריקס DevOps. צילום אלי מנדלבאום

אסף קויתי, מנהל משותף במטריקס DevOps. צילום אלי מנדלבאום

אסף קויתי, מנהל משותף במטריקס DevOps, אמר כי "בשנה החולפת גייסנו מומחי אטלסיאן חדשים לצוותי ה-ALM שלנו. המשכנו את הגידול בגיוס, מכירת רישיונות ותמיכה. יש לנו את הניסיון להוביל פתרונות ALM (ניהול מחזור חיי האפליקציה) מקצה לקצה – באתר הלקוח, בענן או בסביבות היברידיות".

"ב-DevOps, אנשים ואינטראקציות הם רכיבי מפתח קריטיים"

המוצרים של אטלסיאן, הסביר קויתי, "מאפשרים לצוותי המוצר להיות מהירים יותר ויעילים יותר. הכלים הללו מייעלים ומפשטים את זרימת התקשורת – כך שמפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים, יכולים להתמקד בביצוע המשימה. הכלים מסייעים בתהליך הפיתוח: כאשר מדובר ב-DevOps, אנשים ואינטראקציות הם רכיבי מפתח קריטיים בהשגת מטרות הצוות".

כלי הדגל של החברה, אמר קויתי, "הוא Jira. זו תוכנה שמאפשרת לתכנן ולעקוב אחר משימות במשך כל תהליך הפיתוח, לתעדף, לקדם ולבצע אותן. היא מתחברת לכלים נוספים של אטלסיאן, אשר מאפשרים דיווח בזמן אמת על כל ההיבטים של הפרויקט".

"השוק המקומי מאמץ את המוצרים של אטלסיאן באינטנסיביות", סיכם קויתי, "לקוחות שעברו לעבוד עם מוצרי החברה, הרחיבו את השימוש בו לעבודה עם מוצרים נוספים, והסתייעו בפלטפורמה של החברה כדי לשנות את דרך העבודה שלהם".

לאחר פיצול למסלולים טכנולוגיים, צפו המשתתפים בהקרנת בכורה פרטית של הסרט X-MEN.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים