גרסה חדשה ל-XenApp של סיטריקס

גרסה 6 של XenApp נועדה לפשט תהליכי ניהול ולהרחיב את התמיכה ב-HD למחשבי מק, טלפונים חכמים ופלטפורמות מיקרוסופט ● ביל בורלאיי, מנהל קבוצת מוצר ה-XenApp בסיטריקס: "ה-XenApp 6 מביא להפחתה של עד 50% בהוצאה על ניהול יישומים לסביבות עבודה פיזיות ו-וירטואליות"

חברת סיטריקס, (Citrix) המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הכריזה על ה-XenApp 6, גרסה חדשה של מוצר וירטואליזציית היישומים שלה. הגרסה החדשה מציעה מגוון תוספות המפשטות את מיחשוב ה-IT, ביניהן ניהול מרכזי יעיל יותר ושילוב חלק עם טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft) כגון App-V ו-Windows Server 2008 R2.

ה-XenApp 6 נועד גם להגביר את יעילות עבודת משתמשי הקצה על ידי שימוש בטכנולוגיית ה-HDX של סיטריקס ומתן גישה קלה ליישומים מכל יחידת קצה, כולל מחשבי PC, מק, מחשבים נישאים ומכשירי טלפון חכמים.

ביל בורלאיי, מנהל קבוצת מוצר ה-XenApp בסיטריקס, אמר, כי "ה-XenApp 6 מביא את פשטות התפעול וחווית המשתמש לרמה אחרת מבעבר. רמה גבוהה זו של יכולות מפחיתה את ההוצאה על ניהול יישומים עד ל-50% לסביבות עבודה פיזיות ו-וירטואליות. התמיכה של סיטריקס בכל תחנות הקצה מאפשרת ללקוחותינו ליהנות מיתרונות המוצר בכל מקום, בעלות קטנה בהרבה משימוש במערכות ניהול יישומים מסורתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים