האם הרובוט סטיב פיצח את סוד ההצלחה למכירות באמזון?

רובוט תוכנה חדשה בשם סטיב מתיימר לסייע למוכרים בענקית הסחר המקוון להגדיל מכירות ולמקסם רווחים באמצעות שימוש באלגוריתמים חכמים מבוססי בינה מלאכותית

קניות אונליין. צילום אילוסטרציה: BigStock

רובוט תוכנה חדשה בשם סטיב עוזר, כך לפי החברה שפיתחה אותו, להגדיל מכירות ולמקסם רווחים עבור מוכרים המשתמשים בפלטפורמת המכירות של אמזון. הרובוט, שפותח בסטארט-אפ הישראלי PPC Winner, משתמש באלגוריתמים חכמים מבוססי בינה מלאכותית כדי לעזור למוכרים לנהל את מערך הפרסום שלהם.

49.90 דולרים לחודש

לפי מייסדי החברה, איש הפרסום שי ונציה ויזם ההיי-טק נדב גורליצקי, סטיב מציע חלופה פשוטה ויעילה לאינטרקציה המורכבת, והלא תמיד מובנת, מול מערכת הפרסום של אמזון. הפתרון פועל באופן אוטומטי בשלושה שלבים, החל בתחקיר של המוצר, המתחרים ומילות החיפוש באמזון, דרך הקמת הקמפיינים הפרסומיים הרלבנטיים, ועד ניהול הקמפיינים באופן שוטף.

לטענתם, סטיב משפר את מיקום המוצרים במנוע החיפוש של ענקית הסחר המקוון, שדומה בדרך פעולתו למה שמבוצע במנוע החיפוש של גוגל, תוך ביצוע טיוב מילות מפתח ברמה יומית. סטיב גם בודק את המשתנים המפיקים את התוצאות הטובות ביותר, ושולח התראות למוכרים לגבי שיפורים שמומלץ לבצע בדף המכירה.

רובוט התוכנה הושק בהשקה שקטה לפני מספר חודשים. לפי החברה, הוא כבר נמצא בשימוש של יותר מ-500 מוכרים באמזון מאירופה, ארצות הברית וישראל. כן הם טוענים שמוכרים אלו כבר הגיעו למחזור מכירות של כ-15 מיליון דולרים מול השקעה של 4 מיליון דולרים בתקציבי פרסום.

עלות השימוש בסטיב, עומדת על 49.90 דולר לחודש לחבילת הבסיס לאחר 30 יום שימוש חינם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים