נעים להכיר: המנמ"רית החדשה של עיריית רעננה

דגנית בן יעקב מונתה לתפקיד ומחליפה את אורן מזרחיל, שפרש לפני כחודשיים ● היא מגיעה אליו לאחר שמילאה שורה של תפקידים במגזר הפרטי, בהם סמנכ"לית ומנהלת המו"פ בחטיבת הדיגיטל של אמדוקס

דגנית בן יעקב, מנמ"רית עיריית רעננה. צילום: עצמי

עיריית רעננה מינתה אתמול (ב') את דגנית בן יעקב לתפקיד מנהלת אגף מערכות המידע של העירייה. בן יעקב מחליפה את אורן מזרחיל, שפרש מתפקידו בחודש מרץ השנה, כשנה בלבד לאחר שמונה. מזרחיל החליף את ענת ספקטור ז"ל, שכיהנה כמנמ"רית העירייה במשך 17 שנים ונפטרה לפני כחודשיים לאחר מחלה.

בן יעקב מילאה תפקידי ניהול שונים. בין השאר, היא שימשה כיועצת ארגונית ומילאה תפקידים שונים באמדוקס, עד שהייתה לסמנכ"לית ומנהלת המו"פ בחטיבת הדיגיטל של החברה. היא בעלת תואר ראשון במדע המחשב מהטכניון בחיפה.

במסגרת תפקידה כמנמ"רית תהיה בן יעקב אחראית על גיבוש ויישום מדיניות מערכות המידע ברשות, תכנון והובלת תכניות עבודה וניהול התקציב בתחום מערכות המידע, פיתוח וייזום חידושים דיגיטליים, לרבות המערך המקוון של הרשות, והובלת נושא העיר החכמה ברעננה. בשנה האחרונה גיבשה עיריית רעננה את תכניתה לתחום העיר החכמה – מהלך שהובל על ידי סמנכ"לית האסטרטגיה, פרי נתיב, בשיתוף המנמ"ר הקודם, מזרחיל. כמו כן, העירייה הוציאה בשנה האחרונה מספר מכרזים בתחום העיר החכמה, בהם מכרז להתקנת מערכות שו"ב על רמזורים.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, אמר כי בן יעקב "תקדם את תכניות העיר החכמה, וכן יעדים שמציב לנו העולם הדיגיטלי החדש".

בן יעקב היא המנמ"רית השנייה שמונתה לתפקיד ברשות מקומית שבה מכהנים ראשי ערים חדשים בעקבות הבחירות. בנובמבר אשתקד פרש במפתיע מנמ"ר עיריית רמת גן, ירון יהב, בעקבות כניסתו לתפקיד של ראש העיר החדש, כרמל שאמה הכהן. את מקומו ממלא קובי נוח, איש היי-טק לשעבר, שהיה פעיל בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות ברשימתו של שאמה הכהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים