HPE רוכשת את קריי בכ-1.3 מיליארד דולר

העסקה צפויה להיחתם לפני סוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2020 ● "השילוב של הקבוצות המובילות שלנו יעניק לנו את ההזדמנות להניע דור חדש של מחשוב עתיר ביצועים ולשחק תפקיד חשוב בקידום הדרך בה אנשים חיים ועובדים", אמר אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE

קנתה עוד חברה ישראלית. HPE

HPE בדרך להרחיב באופן משמעותי את דריסת הרגל שלה בשוק מחשבי העל והמחשוב עתיר הביצועים.

החברה הכריזה בימים אלו על הסכם לרכישת קריי, יצרנית מחשבי העל שזכתה לאחרונה לפרסום רב, תמורת סכום שמוערך בכ-1.3 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיחתם עוד לפני סוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2020 של HPE.

קריי זכתה לאחרונה, כאמור, לפרסום רב בזכות שני פרויקטים של מחשבי על שהיא התחילה לבצע עבור משרד האנרגיה האמריקני. הראשון, יחד עם אינטל, עוסק במחשב שיציע ביצועים ברמה של exaFLOP ויוצב במעבדות הלאומית בארגון, ויהיה הראשון בעוצמה זו, והשני הוא עוסק במחשב שמקומו יהיה במעבדה הלאומית באוק רידג' שבטנסי ויציע ביצועים גבוהים אף יותר שעומדים על 1.5 exaFlop עם מעבדים שיגיעו מ-AMD.

מעבר למחשבים עצמם מציעה קריי מערך שלם של מערכות תומכות ומשולבות שניתן, כך נראה, לספק בנפרד: אחסון למערכות בביצועים גבוהים, מערכי תקשורת המציעים זמני אחזור נמוכים במיוחד, מאגר תוכנה ותכנות מלא, וכן פתרונות בינה מלאכותית ואנליטיקה.

"לספק ללקוחות בכל גודל פתרונות משולבים וטכנולוגיית מחשוב על ייחודית"

"התשובות לכמה מהאתגרים הכי בוערים קבורות בתוך כמויות מאסיביות של מידע. קריי היא מובילה טכנולוגיות גלובלית בשוק מחשוב העל ושותפה למחויבות העמוקה שלנו לחדשנות. השילוב של הקבוצות המובילות שלנו יעניק לנו את ההזדמנות להניע דור חדש של מחשוב עתיר ביצועים ולשחק תפקיד חשוב בקידום הדרך בה אנשים חיים ועובדים", אמר אנטוניו נרי, מנכ"ל HPE.

בעזרת הפורטפוליו של הפתרונות של קריי שתשלב HPE בזה שלה החברה מתכוונת בסופו של דבר להעניק עם שירותי HPC כשירות (HPCaaS) באמצעות תוכנית Greenlake של החברה, כמו גם שירותי בינה מלאכותית ואנליטיקה המבוססת על לימוד מכונה.

"זו הזדמנות מדהימה לשלב יחדיו את הטכנולוגיה המובילה של קריי עם רוחב הגישה לשוק של HPE ועם פורטפוליו המוצרים העמוק שלה, וכך לספק ללקוחות בכל גודל פתרונות משולבים וטכנולוגיית מחשוב על ייחודית שתתייחס לספקטרום המלא של הצרכים התובעניים למידע", אמר פיטר אנגארו, מנכ"ל ונשיא קריי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים