משתמשי אפל, כבר עדכנתם את כל מערכות ההפעלה שלכם?

אפל השיקה עדכונים עבור כל מערכות ההפעלה שלה על רקע ההשקה הרשמית של אפליקציית Apple TV המעודכנת, עליה הכריזה בחודש שעבר

אפל. צילום: BigStock

אפל השיקה עדכונים עבור כל מערכות ההפעלה שלה. הסיבה העיקרית לעדכון המקביל הזה הוא ההשקה הרשמית שאפליקציית Apple TV המעודכנת, עליה הכריזה החברה בכנס שלה בחודש שעבר.

כזכור, האפליקציה המעודכנת מגיעה עם ממשק חדש בו מרוכזים, בין השאר, כל שירותי התוכן עמם יש לאפל שיתוף פעולה, כמו HBO לדוגמה, וניתן יהיה לרכוש מנוי לשירותי ההזרמה הללו, או תכנים מסוימים, ישירות מתוך האפליקציה. בנוסף היא תתמוך בעתיד ב-+Apple TV, מיזם יצירת התוכן המקורי של אפל שאמור להגיע אלינו לקראת סוף השנה.

האפליקציה זמינה להורדה גם בארץ, עבור מי שעדכן את מערכות ההפעלה שלו, אך באופן מוגבל. בנוסף הודיעה סמסונג שהיא כבר תומכת באפליקציה החדשה בטלוויזיות החכמות שלו.

כל מה שחדש בגרסה 12.3 של tvOS

האפליקציה היא כל מה שחדש בגרסה 12.3 של tvOS. אבל ב-iOS 12.3, מעבר לעדכונים שוטפים, יש גם את הגרסה המעודכנת של Apple Music עם מסך בית בעיצוב חדש שמציע המלצות אישיות רבות המתעדכנות במשך היום. גם Apple News Plus שודרגה כך שניתן לבחור מגזינים למעקב שוטף.

העדכון עבור watchOS, לגרסה 5.2.1 מביא בעקרון את הרחבת התמיכה בשירותי ה-ECG והאפשרות להעביר התראה במקרה של זיהוי פעילות לב חריגה לעוד חמש מדינות באירופה בהן קיבלה אפל את האישור להפעיל את היכולות המיוחדות של השעון: קרואטיה, פולין, סלובקיה, צ'כיה ואיסלנד.

העדכון ל-macOS, שהגיע כעת לגרסה 10.14.5, מתקן את אחד הבאגים הידועים לשמצה שגרם למחשבי MacBook שיוצרו ב-2018 לנגן מוזיקה וליצור אפקטים בהשהייה לעומת המוצג על המסך. כמו כן נוספה תמיכה ב-Air Play 2 לשיתוף אלחוטי של תכנים, כולל עם טלוויזיות התומכות בתקן הזה, ובנוסף, החל מגרסה זו תנתק מערכת ההפעלה באופן אוטומטי התקני בלוטות׳ בחיבור שאינו אמין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים