"ניהול מודרני של עיר לא יכול להתקיים ללא מערכת ניהול מרכזית"

כך אמר מאיר גבעון, מנכ"ל GIV המשתתפת בתערוכת ערים חכמות הנערכת השבוע בניו יורק

מאיר גבעון, מנכ"ל גיב סולושנס. צילום: יח"צ

"לא ניתן כיום לקיים ניהול מודרני מתקדם ואופטימלי ללא מערכת ניהול מרכזית המכלילה היידע הנתונים וההחלטות ותומכת בתפקוד המיטבי והמשתפר לאורך זמן כאשר התושבים הם תמיד במרכז. כך אמר מאיר גבעון, מנכ"ל ומייסד GIV. החברה מפתחת ומטמיעה פלטפורמה לניהול תשתיות פעילויות בערים חכמות. גבעון מציג את המערכת של החברה בכנס ותערוכת ערים חכמות NYSC שנערכת השבוע בניו יורק והיא התערוכה הגדולה ביותר בצפון אמריקה.

GIV מציגה במסגרת הביתן הלאומי של מכון הייצוא, שם מציגים מטעם החברה, מאיר גבעון ודורון רון, מנהל השיווק הגלובלי של GIV. "אנו מציגים לבאי התערוכה פרויקטים בתחום העיר החכמה שעשינו עד היום", אמר גבעון. הוא ציין כי הפתרונות של החברה "מאופיינים בגמישות מקסימלית המותאמת לצורכי הלקוח".

"תפיסת העולם ההוליסטית כלפי הפיכת עיר לחכמה היא קריטית בניהול השלבים אל עבר אינטגרציה של טכנולוגיות חדשות, ומהפך של ממש בתפיסה העירונית", המשיך גבעון. לדבריו, "ללא מערכת ניהול חכמה, המאפשרת התפתחות, למידת מכונה ומתן משמעות למידע הנאסף מהחיישנים השונים, ללא הבנה של הדברים הללו, וללא שילובה של מערכת המנהלת ועושה שימוש מושכל במידע הנאסף, נישאר עם מידע ביד שלא יהיה לנו מושג כיצד לעשות בו שימוש".

"יש הקבלה בין האדם כייצור תבוני לבין עיר שמתיימרת להיות חכמה. בגוף האנושי ישנם חושים המספקים מידע על הסביבה ומספקים משוב לפעילות הגוף, וגם בגוף העירוני ישנם חיישנים שתפקידיהם דומים כמו ראייה למשל. חוש המישוש בעיר אנלוגי לחיישנים של לחץ תזוזה ורעידות בתשתיות חכמות ובעיר חכמה, טמפרטורה ועוד" , אמר גבעון.

מלבד GIV משתתפים בביתן הלאומי של מכון הייצוא עוד שמונה חברות ישראליות שמפתחות פתרונות בתחומי העיר החכמה, בנושאים שונים. בין הנושאים: אנרגיה חכמה, תחבורה, בריאות, ביטחון פנים, מים ועוד.

במסגרת הדיונים שנערכים לצד הכנס, משתתפת גם ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית ת"א יפו ויו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי. שכטר משתתפת בשני פאנלים: כיצד מידע ברשויות המקומיות יכול לסייע לתת שירותים טובים יותר, ופאנל שני בנושא ניהול נשי ברשויות המקומי. בנוסף שכטר גם משתתפת בספיד-דייטים של חברות הזנק המשתתפות בתערוכה.

תערוכת NYSC נערכת זו השנה השלישית ברציפות והיא הגדולה ביותר בצפון אמריקה, ולדברי המארגנים היא מייצגת שוק של 16 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים