מג'יק קנתה חברת פיתוח ללא קוד ב-20 מיליון דולר

PowWow פיתחה פלטפורמה שמסייעת לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, על ידי העברת תהליכים עסקיים לדפדפן ולאפליקציות מובייל - מה שמייתר את הצורך בהחלפת התשתית הטכנולוגית הקיימת

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

מג'יק הודיעה היום (ב') כי רכשה את PowWow, מפתחת SmartUX – פלטפורמת פיתוח ללא קוד (Low Code), שמסייעת לארגונים בביצוע טרנספורמציה דיגיטלית. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות בשוק הן כי מדובר ב-15 עד 20 מיליון דולר.

פלטפורמת SmartUX מפרידה את הלוגיקה העסקית מממשק המשתמש ומפשטת תהליכים ארגוניים בכך שהיא מאפשרת להעביר תהליכים עסקיים קיימים לדפדפן ולאפליקציות מובייל. בכך, אומרים במג'יק, היא מאפשרת לארגונים להאיץ תהליכי מודרניזציה ולהעביר במהירות וללא הפרעה להתנהלות הרגילה של העסק כל יישום ארגוני קיים – אם בתצורת Windows, אם בדפדפן ואף אם במסכי טרמינל ירוקים – לאפליקציה היברידית רספונסיבית, מהירה ומאובטחת, שניתנת להתקנה על גבי כל מכשיר קצה, בין אם הוא מובייל או מכשיר אחר.

שוק פלטפורמות הפיתוח ללא קוד הוא שוק רחב, שלדעת אנליסטים עדיין לא הגיע לשיא שלו. לפי תחזיות האנליסטים, עד 2022 שוק זה יזנק ל-21.2 מיליארד דולר לעומת 3.8 מיליארד ב-2017 – גידול המשקף צמיחה שנתית (CAGR) של 41%.

מג'יק מצפה כי פעילות זו תתחיל להניב רווחים בפרק זמן שבין שנה וחצי לשנתיים, שבמהלכם היא תשקיע במאמצי שיווק ומכירות אינטנסיביים ובלוקליזציה למוצר, על מנת להתאים אותו לשווקים שונים בעולם.

מוונדרלנד למג'יק

PowWow היא חברת תוכנה אמריקנית שנוסדה על ידי ג'ונתן קפלן (המנכ"ל) ורפאל סאנטיני (סמנכ"ל המכירות). לקפלן יש ניסיון של 15 שנים בפיתוח שינויים טכנולוגיים במקומות העבודה, והוא היה ארכיטקט התוכנה של פרויקט המציאות הרבודה Wonderland.

לדברי גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, "רכישת PowWow וההשקעה בפלטפורמה שלה מהוות צעד חשוב באסטרטגיה שלנו ותורמות למיצובנו בשוק פלטפורמות הפיתוח. פעילות הטרנספורמציה הדיגיטלית הולכת וגדלה באופן מואץ וארגונים בכל העולם מחפשים פתרונות מהירים לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, שמפחיתים את הצורך בהחלפת התשתית הטכנולוגית הקיימת. בזכות השילוב של פרדיגמת הפיתוח ללא קוד של מג'יק עם פלטפורמת PowWow, אנחנו מציעים פורטפוליו מקיף של פתרונות ושירותים שמספקים מענה ישיר לביקוש הגבוה לסביבת עבודה דיגיטלית".

"בשל ההצטרפות לקבוצת מג'יק, צוות PowWow ולקוחותיהם ייהנו מגישה למשאבים נרחבים ולערוצי הפצה בינלאומיים", ציין סאנטיני. "כמו כן, השילוב בין SmartUX לפלטפורמת האינטגרציה של מג'יק, יחד עם הגישה למשאבים המקצועיים שלה, יחזק את מעמדה התחרותי של PowWow".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים