"הרשת בכל מקום, ובהתאם – גם המיכון צריך להתפרס"

כך אמר מישל איסנרד, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA ברד-האט בראיון לאנשים ומחשבים, שבו דיבר על כך ש-"תפישת הענן ההיברידי שלנו היא לספק פלטפורמה אחידה - OpenShift, שמעליה יפתח הארגון את חזון החדשנות שלו"

"ארגונים נמצאים במצב בו הרשת הארגונית נמצאת בכל המקום. לכן, בהתאמה, הם נדרשים למיכון בכל שכבות ה-IT, מהתשתיות והשרתים, עבור ברישות ובווירטואליזציה וכלה ברמה האפליקטיבית. בעידן כיום, המתאפיין במיעוט תקציבים, ריבוי משימות וקצב מהיר של שינויים טכנולוגיים, המיכון הוא משנה משחק", כך אמר מישל איסנרד, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA, רד האט, בראיון לאנשים ומחשבים.

"מנמ"רים מבינים", אמר איסנרד, "כי האתגר העיקרי שלהם הוא האוטומציה. בין אם יש לך תשתיות בחצר הבית, ובין אם אתה בענן באופן מלא או חלקי, המיכון יסייע לך ליעילות תפעולית, לחיסכון כספי ולניצול מיטבי של התשתיות. מימוש חזון הענן ההיברידי, לטובת ניצול של השקעות העבר, הולך גם הוא עם מיכון. השילוב שלהם מכין את התשתית הנדרשת לקראת פיתוחים עתידיים, מאפשר את היכולת לעבודה בסביבה הטרוגנית, לצד האג'יליות הנדרשת כיום ממערכי IT, חיסכון כספי, ועבודה מבוססת תקנים".

"דרישה למבט ניהול אחד ועקבי ברחבי הסביבות הפיזיות, הווירטואליות והענן"

לדבריו, "אנחנו שומעים דרישה מתמדת מלקוחות, להתמקדות בקידום מהיר של אסטרטגיות הענן ההיברידי שלהם. הם אומרים לנו שהם נדרשים למבט ניהול אחד ועקבי ברחבי הסביבות הפיזיות, הווירטואליות, והענן שלהם. CloudForms היא פתרון ניהול ענן היברידי, אשר לא רק תומך בעננים הציבוריים הגדולים ביותר בעולם, אלא גם משתלב עם Ansible כדי לפשט את האוטומציה. היא מאפשרת לארגוני IT להציע שירותים ניתנים להרכבה דרך פורטל בשירות עצמי, לניהול מחזור חיים מלא מהקצאה עד להוצאה משימוש. היא גם מקלה על ניהול סיכונים על ידי הגדרת מדיניות ציות מתקדמת הניתנת לאכיפה בסביבות חדשות וקיימות כאחד, ומאפשרת למפעילים לטייב עלויות".

לדבריו, "ארכיטקטורת ה-IT חייבת להשתנות. מה שעבד בעבר לא יכול לעבוד יותר. תשתיות ה-IT חייבות להיות גמישות וקלות לתפעול ולניהול. ה-IT התפעולי יוצר מחסומים במערך המחשוב, ורק אוטומציה תוכל להוות לו מענה הולם ולהניב ערך. בלא מיכון – לא ניתן להגיע לחדשנות. יש למכן את כלל התהליכים, כלל הארגון וצוותי הפיתוח".

"פתרון נוסף שלנו לתחום המיכון", ציין, "הוא Ansible. הכלי מתאפיין בפשטות, עם כיסוי של כל ההיבטים של ניהול סביבה, כולל קישוריות, פריסה מתואמת מתוזמרת, עד להקצאת שרתים ולניהול נקודות קצה".

הלוגו החדש של רד-האט

הלוגו החדש של רד-האט

"השוק הישראלי תמיד מקדים את העולם מבחינה טכנולוגית"

"הייתי בישראל פעמים רבות", אמר אינסרד, "בשל עבודתי ב-HP, שרכשה לפני עשור וחצי את מרקורי הישראלית. השוק הישראלי תמיד מקדים את העולם מבחינה טכנולוגית, והארגונים בו הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה. מרכז הפיתוח ברעננה הוקם על בסיס הרכישה של רד-האט את קומרנט הישראלית, ב-2008. המרכז עוסק בפיתוח תשתיות לעולם החדש – מחשוב ענן, וירטואליזציה וקונטיינרים. קיומו של המרכז בארץ מסייע לא רק ללקוחות, אלא גם לחברה, המקבלת משובים ישירים על הפיתוחים החדשים שלה. המו"פ בישראל מהווה עבורנו נייר לקמוס למה שיקרה בשוק".

"החזון שלנו", סיכם אינסרד, "הוא להפוך את הענן ההיברידי לזמין, אמין וקל יותר לצריכה. תפישת הענן ההיברידי שלנו היא לספק פלטפורמה אחידה – OpenShift, שמעליה יפתח הארגון את חזון החדשנות שלו. במסגרת מהלכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, המטרה היא שהכל ירוץ תמיד בכל סביבת ענן שהיא. השלב הבא, שיקרה בעוד שנתיים להערכתי, יהיה להכניס לעולמות המחשוב מערכות מבוססות לימוד מכונה. אין מדובר על הטמעה מיידית, אלא על דיבורים שמתממשים אט אט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים