מי ינהל את שירותי ה-IT של נמל התעופה רמון?

בינת סמך נבחרה לנהל את השירותים הללו, לאחר שהפתרון שלה עמד בבחינות שרשות שדות התעופה ערכה לה ● היקף הפרויקט: שני מיליון שקלים

בינת סמך תנהל את שירותי ה-IT של נמל התעופה רמון. צילום: BigStock

נמל התעופה רמון נחנך לא מכבר בחגיגיות רבה והחליף את השדה הישן, ששירת את אילת שנים רבות. בראיון שפרסמנו לאחר חניכתו פירט מיכאל רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה, על המחשוב בנמל רמון. עתה אנחנו מפרסמים על אחד מפרויקטי ה-IT הבולטים בנמל: שירותי ה-IT המנוהלים שלו.

החברה שרשות שדות התעופה בחרה בה לצורך כך היא בינת סמך ועל פי הערכות גורמים בשוק, עלותו של הפרויקט נאמדת בשני מיליון שקלים. מדובר בהסכם לשלוש שנים, עם אופציה להארכה בשבע שנים נוספות.

נמל התעופה הבינלאומי תמנע-אילת על שם אילן ואסף רמון ז"ל הוא נמל התעופה השני בגודלו בישראל, אחרי נתב"ג, ומשמש כשדה העיקרי לנחיתות חירום. אנשי המחשוב של השדה בחנו במשך תקופה ארוכה את מערך השירות המנוהל של בינת סמך, על מנת לבדוק שהוא עומד בסטנדרטים ובתקני השירות הבינלאומיים שנמל התעופה מחויב בהם. הפעילות כוללת תמיכה הן בהיבט התחזוקה השוטפת של עמדות הבידוק השונות והן בהיבט זמינות מערכות ה-IT לתפעול תקין בכל ימות השנה. השירות יסופק על ידי צוות קבוע באתר 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

צוות בינת סמך טיפל לפני פתיחת השדה בהתקנת והשמשת כל מערכות המחשוב של הנמל והשתתף בתרגילים שנערכו בו, במטרה לוודא את כשירותו המבצעית.

לדברי איציק רוסו, סמנכ"ל המכירות של בינת סמך, "מערך שירותי ה-IT המנוהלים שלנו מיושם אצל עשרות לקוחות שירות והוספנו לרשימת לקוחותינו את נמל התעופה רמון, שלו דרישות רמת שירות (SLA) מחמירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים