"המענה להישרדות בג'ונגל ה-IT – חיבור עולמות הישן והחדש"

"אחד האתגרים הקשים לביצוע של המנמ''רים בארגונים כיום, הוא הצורך לפעול בשני העולמות, הישן וגם החדש", אמר גור שטייף, נשיא חטיבת האוטומציה העולמית ב-BMC

גור שטייף, נשיא חטיבת האוטומציה העולמית, BMC. צילום: אסף ספקטור 

"אחד האתגרים הקשים לביצוע של המנמ"רים בארגונים כיום, הוא הצורך לפעול בשני העולמות, הישן וגם החדש. המענה לכך הוא run and reinvent, כלומר הרץ את מערכות ה-IT הקיימות, הוותיקות – ומצד שני המצא את עולמות התוכן הדיגיטליים החדשים", כך אמר גור שטייף, נשיא חטיבת האוטומציה העולמית, BMC.

שטייף דיבר בכנס BMC Cares, שנערך היום (ג') במלון ווסט לגון בנתניה, לציון עשרים שנות פעילות של ענקית ה-IT בישראל.

לדבריו, "הדרך לחבר את שני עולמות ה-IT, היא לעשות כמה שיותר דברים בצורה אוטומטית: לא לבנות איים בודדים של מיכון, אלא ליצור פלטפורמה אחת אחודה, אשר מאפשרת לנהל באופן מוכלל את כל המערכות משני העולמות, הישן, המיינפריים, הלגאסי – עד החדש, הדיגיטלי, הענן, העננים וה-DevOps. אנו בנקודה של יכולת לנהל את שתי סביבות ה-IT באופן מוכלל, ולענות על הקושי לנהל גם את הדטה סנטר וגם לפעול בסביבה מרובת עננים. אנו היחידים שהם בעלי פתרון גם ל-IT של העבר וגם לזה של ההווה".

לדברי שטייף, "על מנת להזריק חדשנות למערכי ה-IT הארגוניים, יש לטפל בהיבטי הקונטיינרים, להקים מערכות לשינוע נתונים, להכניס כמה שיותר מיכון לתהליכים, וכך להביא ליותר יעילות, יותר תפוקתיות, לאמינות ולאג'יליות של המחשוב. יש לשנות את המצב הקיים כיום, בו יש המון מערכות IT בארגונים, שלא יודעות לדבר האחת עם השניה. האתגר הוא לנהל גם יותר מהר, ומה שיותר מאובטח. כשהמנמ"ר מביט על תקציבו, מטרתו להעביר כמה שיותר תקציב מהתחזוקה והתפעול – לחדשנות. אבל אז הוא נחשף לעוד ועוד אירועי אבטחת מידע, ונדרש להשקיע גם שם. אבטחה היא נושא חם ואבטחת התפעול של המחשוב הופכת לחשובה יותר. המענה לרמה גבוהה יותר של אבטחה, טמון גם הוא ביותר מיכון".

רכישות בישראל בקרוב למיליארד דולר

שטייף, הישראלי הבכיר ביותר ב-BMC העולמית, אמר כי "BMC רכשה בישראל שלוש חברות בשווי של יותר מ-900 מיליון דולרים. ב-1999 רכשה BMC את המימד החדיש, תמורת כ-673 מיליון דולרים. פתחנו אז מרכז מו"פ בתל חי שבצפון, עם ארבעה עובדים וכיום הוא מונה יותר מ-150 עובדים. על בסיס רכישה זו יש בארץ מאות עובדים – בשני מרכזי פיתוח, בתל חי שבצפון וברמת החי"ל בתל אביב. בשנת 2000 רכשנו את אופטיסיסטם תמורת כ-70 מיליון דולרים וב-2006 נרכשה איידנטיפיי ב-150 מיליון דולרים".

"מוצר הדגל שלנו, Control-M", סיכם שטייף, "מפותח כולו בישראל. מכירותיו גדלות בקצב המהיר ביותר בחברה. החטיבה שבראשותי, שתחתיה גם נמצאים מרכזי המו"פ בישראל, מנהלת את המיכון בארגוני ה-IT של חברות הגדולות בעולם. המוצרים שלנו נמצאים ב-92 מהפורצ'ן 100. יש לנו היכולת לנהל את ה-IT של העבר והעתיד, וזה מאד חשוב לארגונים. נמשיך להשקיע ביכולת לתת לחברות ניהול ומיכון של ה-IT – בכל סביבה שהיא".

יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה. צילום: אסף ספקטור

יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה. צילום: אסף ספקטור

יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, אמר כי "אנו מיוצגים בארץ על ידי מטריקס זה 26 שנים. המשולש – BMC, המו"פ שלה בארץ, יחד עם מטריקס – עושה לכולם טוב ומשדר יציבות".

לדבריו, "יש לנו כמאה לקוחות מכלל מגזרי המשק, ביניהם: אמדוקס, אלביט, רפאל, מגדל, צים, חברת חשמל, בזק, פלאפון, ביטוח לאומי, כי"ל, מיטב דש וישראכרט. אנו מובילים בתחומינו, בארץ וגם בעולם, כך על פי גרטנר בעולם ו-STKI בישראל".

אלול סיכם באומרו כי "באחרונה הסתיימה שנת הכספים של החברה, בה חווינו גידול דו-ספרתי באחוזים בהיקף הפעילות שלנו. המגמה תימשך גם השנה, עם המשך גיוס כוח אדם. אנו מספקים את החוכמה הנדרשת לטובת ניהול שירותי ה-IT, ומעבירים אותם לדור הבא, מבוסס קוגניציה. אנו מסייעים לארגונים לצלוח את המסע הדיגיטלי בצורה חלקה, עם IT המניב ערך עסקי וחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים