סמסונג (גם) מתהפכת

השיקה מסך טלוויזיה חדש בשם The Sero, שאפשר לסובבו למצב אנכי כדי לצפות בו בצורה דומה למסכי הסמארטפונים ● מציעה אותו כרגע רק לשוק הדרום קוריאני בכ-1,600 דולר

The Sero של סמסונג. צילום: סמסונג

בהמשך למגמה הרווחת של עיצוב מסכים בצורות שונות, השיקה סמסונג בימים אלה מסך טלוויזיה חדש בשם The Sero, שאפשר לסובבו למצב אנכי כדי לצפות בו בצורה דומה למסכי הסמארטפונים.

כאחד מקו המוצרים של החברה לשנת 2019, גם הוא יהיו בעל מסך בטכנולוגיית quantum dot – המספקת טווח גוונים רחב יותר לתצוגה של צבעים עזים יותר באמצעות הוספת שכבה של ננו קריסטלים.

The Sero של סמסונג. צילום: סמסונג

The Sero של סמסונג. צילום: סמסונג

יכלול את העוזרת הקולית ביקסבי

מסך הטלוויזיה הוא בגודל 43 אינץ', והוא יכלול רמקולים של 60 וואט. בנוסף, הוא יכלול את העוזרת הקולית ביקסבי של סמסונג. סמסונג מציעה את המסך החדש רק לשוק הדרום קוריאני במחיר של כ-1,600 דולר.

נראה שהחברה כרגע רק בודקת את דרישת השוק למסך מעין זה, שיאפשר לצפות באתרי הרשתות החברתיות ולערוך שיחות וידיאו באותה דרך כמו בסמארטפונים, והיא לא היחידה – לגוגל יש את מסך Home Hub בגודל 7 אינץ', לפייסבוק יש שני מסכים – ה-Portal בגודל 10.1 אינץ' וה-Portal Plus בגודל 15.6 אינץ' וגם אמזון בתמונה, עם Eco Show בגודל 10.1 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים