רוצים להיות מומחי DevOps – ובחינם? הכירו את DevOpsnipp

פלטפורמה חדשה וחינמית, ראשונה מסוגה, מאפשרת שיתוף ידע מבוסס קטעי קוד מעולם ה-DevOps לאנשי מקצוע ושוחרי ידע חובבנים בתחום כאחד ● שקד בריימוק-יוסף, מפתחת המיזם, בוגרת 8200, השלימה אותו במהלך חופשת הלידה שלה

30/04/2019 12:31
שקד בריימוק-יוסף, מפתחת פלטפורמת DevOpsnipp,. צילום עצמי

DevOpsnipp, פלטפורמה חדשה ראשונה מסוגה, מאפשרת שיתוף ידע מבוסס קטעי קוד (snippets) מעולם ה-DevOps עבור אנשי מקצוע ולמעשה עבור כל מי שזקוק לעזרה או ידע בתחום.

הפלטפורמה הושקה לאחרונה על ידי מפתחת המיזם, שקד בריימוק-יוסף, בוגרת 8200, שהשלימה את הקמתה במהלך חופשת הלידה שלה.

לדבריה, "מטרת הפלטפורמה היא שיתוף ידע של קהילת ה-DevOps העולמית, אנשי ונשות הקהילה יכולים לקבל עזרה ולשתף פתרונות מהירים ויעילים אשר ממומשים כקוד".

DevOps. צילום: BigStock

DevOps. צילום: BigStock

בריימוק-יוסף, בת 25, מגדירה עצמה כחובבת יזמות, במקצועה מהנדסת DevOps בכירה. "אני עוסקת הרבה זמן בתחום, עבדתי גם בסטארט-אפ לאחר השחרור מ-8200, ובחופשת הלידה שלי, לפני כשנה, החלטתי שאני רוצה ליצור משהו משלי כפיתוח אישי ומכאן עלה הרעיון. שיווקתי אותה מעט באמצעות פוסטים בפייסבוק, לא מעבר לזה, וכיום ישנם כבר מאות משתמשים פעילים מידי יום מכל מיני מדינות, כאשר רוב המשתמשים הם מהודו, ארצות הברית וישראל", הוסיפה.

לדבריה, "כחלק מהאוטומציה אליה שואף עולם ה-DevOps להגיע, נכנסו גישות ה-GitOps וה-Infrastracture as a code, שמימושן יוכל לספק Deployment אוטומטי לחלוטין, לכן, העבודה היומיומית של אנשי ה-DevOps מתנהלת באמצעות סקריפטים, קבצי קונפיגורציה וכלים ששימושם הוא באמצעות CLI/yml file וכדומה. DevOpsnipp היא הפלטפורמה הראשונה והיחידה כיום המשמשת לשיתוף ידע מבוסס קטעי קוד (snippets) מעולם ה-DevOps", אמרה.

היא הוסיפה כי "עבור מי שזקוק לעזרה או ידע בתחום זה, כמו למשל אנשי פיתוח, יזמים שצריכים ידע טכנולוגי לקידום המיזם שלהם ואין להם יכולת לגייס איש מקצוע בשלב ראשוני של המיזם, מהנדסים וכדומה, הפלטפורמה משמשת כפלטפורמה יעילה ופשוטה לקבלת פתרונות DevOps ללא עלות".

"לשתף ידע וליצור נטוורקינג"

"עשיתי סקר משתמשים ורוב המשתמשים אמרו שרצו לשתף ידע וליצור נטוורקינג וזה עזר להם. הם מצאו חברים בתחום להתייעצות וסיוע הדדי. יש גם משתמשים לא פעילים שמחפשים פתרונות ולא משתפים, כי הכל בחינם. אנשים מעוניינים לשתף את הידע שלהם בין היתר גם כהוכחה לרזומה", אמרה.

בקרוב יושק DevOpsnipp teams, פיצ’ר חדש עבור ארגונים ויזמים, שמטרתו לספק לארגונים ממשק לניהול של Private stacks ויצירת בקשות לסניפטים עבור משתמשי DevOpsnipp.

"הפלטפורמה מאגדת לתוכה משתמשים רבים שמעוניינים לשתף את הידע שלהם אך גם ללמוד מהאחר, לאחר השקת DevOpsnipp teams – יוכלו המשתמשים 'להתפרנס' כאשר יענו על בקשות שנוצרות במערכת כאשר הפלטפורמה תשמש כשוק מסחר (Marketplace) של אנשי DevOps ופתרונות בתחום", סיכמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים