ספוטיפיי שברה שיא: יותר מ-100 מיליון מנויים משלמים

כך על פי נתוני סוף חודש מרץ השנה ● החברה שומרת על הובלת שוק שירותי המוזיקה בסטרימינג ● עם זאת היא עדיין לא רווחית

מאזינה לספוטיפיי. צילום אילוסטרציה: BigStock

אבן דרך לשירות המוזיקה ספוטיפיי, שהגיע ליותר מ-100 מיליון מנויים משלמים בסוף חודש מרץ השנה.

בכך שומרת החברה על הובלה בשוק שירותי המוזיקה בסטרימינג, כשאחריה, בהפרש ניכר, נמצא שירות אפל מיוזיק, שלדברי המנכ"ל טים קוק בינואר האחרון הגיע ל-50 מיליון מנויים.

ספוטיפיי הוא שירות המוזיקה בסטרימינג המוביל בעולם הן מבחינת מספר המשתמשים בתשלום והן מבחינת מספר המשתמשים בשירות החינמי, אם כי שירות אפל מיוזיק צמח בשנה האחרונה בשוק האמריקני בקצב גבוה יותר מספוטיפיי, ולדברי גורמים בשוק הפצת המוזיקה אף עקף אותו. לשתי החברות יש יותר מ-20 מיליון מנויים משלמים בשוק.

ספוטיפיי

ספוטיפיי

דיווחה על הפסד רבעוני של 158 מיליון דולר

בהודעה על התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2019 הודיעה ספוטיפיי, כי היא צופה תוספת של בין 7 ל-10 מיליון משתמשים משלמים בשירותיה עד אמצע השנה. עוד הודיעה החברה, כי 217 מיליון מנויים משתמשים בשירותים החינמיים שלה לפחות פעם בחודש, וכי היא צופה כי מספר זה יעלה ל-222 עד 228 מיליון עד אמצע השנה. אפל, דרך אגב, לא מפרטת כמה ממשתמשי השירות שלה הם בתשלום וכמה מהם חינמיים.

למרות הובלתה בשוק המוזיקה בסטרימיניג העולמי, ספוטיפיי עדיין לא רווחית: החברה דיווחה על הפסד רבעוני של 158 מיליון דולר, שהצטמצם מכ-188 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסותיה ברבעון הראשון צמחו ב-33% ועמדו על כ-1.62 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים