יש לך רעיון טוב יותר משילוב בינה מלאכותית בבתי הספר בשנגחאי?

נציגי ממשלת סין מזמינים סטארט-אפים בתחומי הבינה המלאכותית להצטרף לאתגר גלובלי בתחום ולהשתלב בשוק המקומי ● בוחנים בין היתר אפשרות לשלב מערכת בינה מלאכותית למעקב אחר ריכוז תלמידים בכיתה

29/04/2019 17:49
בינה מלאכותית. אילוסטרציה: Elnur/BigStock

נציגי אתגר הבינה המלאכותית הגלובלי (AIWIN) ערכו היום (ב') כנס לעידוד יזמים מקומיים בתחום הבינה המלאכותית להגיש מועמדות לתחרות הסטארט-אפים שתיערך בסין באוגוסט בחסות ממשלת סין.

באירוע נכחו נציגים רשמיים מממשלת סין , מומחי בינה מלאכותית, בכירים מתאגידי ענק, ממוסדות אקדמיים ומקרנות הון סיכון מובילות והוא נערך במתחם גוגל לסטארט-אפים בתל אביב כחלק מאירועים דומים שיערכו הנציגים ברחבי העולם בשבועות הקרובים.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר ד"ר גאו פנג, האחראי לתפעול היומי ב-Shanghai Morrow AI Tech Co, Ltd. ונציג מארגני הכנס, כי "הממשל תומך ומפתח מאוד בימים יזמות בתחום הבינה המלאכותית. אנו מקווים כי בעזרת שיתוף הפעולה יהיו לנו מוצרים של חדשנות מכל העולם שיוכלו לבוא לסין להמציא יחד איתנו יכולות בתחום".

לדבריו, בין היכולות הנבחנות בימים אלו על ידי הממשל הסיני נמנית גם שילוב של מערכת בינה מלאכותית המאפשרת זיהוי של חוסר ריכוז ואובדן הקשב בקרב תלמידים בכיתות בתי הספר. "אנו משתמשים גם בינה מלאכותית בנמלים על מנת להעביר משאות כבדים וכן בוחנים יכולות רכב אוטונומי בשטחים מיוחדים המדמים תנאי מזג אוויר ותנאים שונים לבחינת יכולות הרכב האוטונומי בשילוב חיים עירוניים".

לדברי ז'אנג יינג, מהנדסת ראשית מטעם המועצה לכלכלה ומחשוב של שנגחאי, "הפעילות היא חלק מידידות בין שתי המדינות במיוחד באינטרנט ובבינה מלאכותית. אנו נעשה הכל על מנת לספק יכולת טכנולוגית טובה יותר בסין עבור האוכלוסיה והאתגר הוא חלק מכך". לדבריה, כיום בשנגחאי נערכים פרוייקטים שונים לקידום שילוב הבינה המלאכותית בקרב האזרחים ובמסגרת זו קודמה גםפ רגולציה במדינה".

צליל קליימן, מנהלת נציגות ישראל של IsCham – לשכת המסחר ישראל סין בסין, שנכחה אף היא באירוע, אמרה כי היא ממליצה לסטארט-אפים ישראלים המעוניינים להשתלב בשוק הסיני "להעזר בארגונים מקומיים כמו הלשכה, שיש להם ניסיון, שפה וידע רב על סין, כיוון שהפוטנציאל לחברות טכנולוגיות ישראליות הוא ענק וחשוב להבין את השוק על מנת להצליח להשתלב בו. יש להבין שקיימים הבדלי תרבות ולהיות פתוחים לכך. כמו כן צריך לבוא עם ראש פתוח וסבלנות רבה. השוק הסיני לא קל".

הכרה רשמית מצד ממשלת סין לזוכים

התחרות קוראת ליזמים בתחומי הטיפול הרפואי, הפיננסים, המוביליות והתעשייה, בדגש על רובוטיקה, להגיש מועמדות. ועדת אתגר ה-AIWIN פועלת תחת המועצה לכלכלה ולתקשוב של שנחאי לצד מרכז הפיתוח והמחקר הכלכלי והתקשובי של שנחאי. הוועדה כוללת שותפים מהממשלה, מהסקטור העסקי ומהמגזר השלישי, המבטיחים חוויית אתגר בלתי נשכחת ברמה עולמית.

המשתתפים מוזמנים לקחת חלק באתגר חדשנות הבינה המלאכותית הגלובלי, שיתקיים מאפריל עד יולי. לצוותים המנצחים יוענקו פרסים במסגרת הכנס והם יזכו להכרה רשמית מצד ממשלת סין, וכן לסיוע בהשקת פעילות עסקית בשוק הסיני. כמו כן, תוצע להם "חבילת נחיתה" עסקית ייחודית הכוללת חללי עבודה משרדיים בהנחה עבור חברות בעוסקות בתחום.
כמו כן יקבלו הזוכים אפשרות להקמת דוכן בכנס הבינה המלאכותית הגלובלי, ללא תשלום, שבו יוכלו להציג את החברה ואת המוצר שלהם ולזכות בהנחה לחבילתAmazon Cloud אקסקלוסיבית.

הזוכה יוצג בפני רוכשים ומשקיעים פוטנציאליים במהלך ולאחר האירוע, יזכה להטבות מס מותאמות אישית, ויקבל עדיפות למענקים ממשלתיים. .

לפרטים והגשת מועמדות לחצו כאן 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים