עדכון האביב של Windows 10 מעבר לפינה; צפו להפתעות

העדכון צפוי להיות מוצע להורדה עבור משתמשי מערכת ההפעלה הנוכחית במהלך מאי ● החידוש העיקרי: המשתמשים יהיו אחראים על ביצוע העדכונים במחשב שלהם

Windows, מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. צילום: BigStock

עדכון האביב של Windows 10 של מיקרוסופט כבר נמצא לפי כל ההערכות מעבר לפינה, והוא אמור להיות מוצע להורדה עבור משתמשי מערכת ההפעלה הנוכחית במהלך מאי.

אחד השינויים החשובים ביותר שהעדכון שמספרו 1903 הולך להציע הוא שהמשתמשים יהיו בעיקרון אחראים על ביצוע העדכונים במחשב שלהם.

מיקרוסופט תספק את ההודעות מתי יש עדכון זמין

מדובר במהלך שדובר עליו רבות לאורך תקופת המבחן הארוכה של העדכון הנוכחי ל-Windows 10 לאור הלקחים של העדכונים הקודמים הבעייתיים. מיקרוסופט תפסיק לכפות עדכונים עבור מי שירצה לקבל יותר שליטה לידיים שלו.

בבלוג שעלה לאתר החברה בימים אלו נכתב כי מיקרוסופט תספק את ההודעות מתי יש עדכון זמין וכן המלצות לגבי ההתקנה של העדכון, אבל בסופו של דבר המשתמש, כאמור, יהיה זה שיקבע האם לבצע את ההורדה ואת העדכון בפועל או לא, ולמעשה גם מתי לחפש עדכונים.

אבל זה לא הדבר היחיד שתציע גרסה 1903 של Windows 10. למעשה מדובר בעדכון גדול במיוחד, ומיקרוסופט כבר הודיעה שיש צורך בהרבה יותר שטח בכונן הקשיח מאשר במקרים הקודמים, ומדובר בכ-32 גיגה-בייט לכל הפחות, כמעט פי שתיים לעומת העדכון הקודם של גרסת ה-32 ביט של מערכת ההפעלה וכ-40% יותר לעומת גרסת ה-64 ביט – וזה משנה באיזו מהדורה של Windows 10 מדובר, הביתית, המקצועית או הארגונית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים