מעל מיליון ש' נתרמו ל-"גדולים מהחיים" במסגרת נבחרת הטאף מאדר

התרומות לטובת הנבחרת של פורום C3 שברו שיאים ● קבוצה איכותית ומלאת מוטיבציה של 50 בכירי ובכירות היי-טק יצאו בתחילת חודש מאי למסע אתגרי בממלכה הבריטית, ביוזמת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר. צילום: עופר ועקנין

התרומות לטובת נבחרת הטאף מאדר של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים למען עמותת גדולים מהחיים חצו את רף המיליון שקלים.

קבוצה איכותית ומלאת מוטיבציה של 50 בכירי ובכירות היי-טק ייצאו בתחילת חודש מאי למסע אתגרי בממלכה הבריטית – הטאף מאדר, שייערך בין ה-4 ל-6 בחודש.

המשלחת היא פרי יוזמה משותפת של קבוצת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר. במהלך המסע, שייערך באזור כפרי ומיוער בפאתי לונדון, יעברו המשתתפים מסלול אתגרי קשוח ומפרך אותו נוהגים לעבור הכוחות המיוחדים של מלכת בריטניה במסגרת האימונים השוטפים שלהם.

המסלול כולל כ-20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, כשלאורך המסלול שזורים מכשולים וביניהם בריכת קרח, מכשולי תילי חשמל וגז מדמיע, בניית פירמידות אנושיות, טיפוס, זחילות, התמודדות בחשכה מוחלטת ועוד.

את הנבחרת מוביל כהן יחד עם נטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים של קבוצת אנשים ומחשבים, המלווה את קהילת ההיי-טק הישראלית מזה ארבעה עשורים.

מטרתו העיקרית של המסע הנה תרומה למען הקהילה – גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, שפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

נטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים והשיווק של אנשים ומחשבים

נטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים של אנשים ומחשבים

גבאי, המנהלת את היוזמה מטעם אנשים ומחשבים ואף משתתפת באימונים ובמשלחת, סיפרה כי "השנה תהא זו הפעם הרביעית שבה נבחרת מנהלים, מנכ"לים ומנהלי מערכות מידע תצא לבצע את אתגר הטאף מאדר, ואני שמחה שהיעד שהצבנו לעצמנו, לגייס כמיליון שקלים – הושג. במסע הקודם גויסו כ-800 אלף שקלים לטובת מטרות העמותה".

לדברי כהן, קפטן הנבחרת, "הקמפיין הרביעי צפוי להיות גדול יותר, מרשים יותר וקשוח יותר, כאשר מקצת המשתתפים אף ירוצו את המסלול פעמיים ברצף. הנבחרת התחילה את אימוניה כבר בחודש נובמבר והתאמנה במשך חצי שנה, בזמנם הפנוי המועט של המשתתפים שגילו מחויבות עמוקה, לרבות אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!" הוא הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד, הן פיזית והן מנטלית".

כהן ציין כי "בין מטרות העמותה בקמפיין השנתי – לגייס כסף להקמת גן ייעודי סטרילי לילדים חולי סרטן. ההשתתפות בפעילות והנסיעה ללונדון ממומנת מכיסם של המשתתפים, רובם בעלי משפחות 'באמצע החיים', המקדישים ממרצם, כספם וזמנם הפנוי, מתוך התובנה שנתינה היא קסם, ושהיא מעניקה סיפוק ואושר גדול לצד התורם והנתרם כאחד".

מעבר להתגייסות לאתגר הטאף מאדר מחזיקים חברי המשלחת ביעדי תרומה אישיים, והם משתתפים באירועים שוטפים למען הילדים המתקיימים במהלך השנה. בין השאר, הם מפעילים אירועי גיבוש וכיף לילדים, מבקרים בגנים ותורמים בכל מה שניתן, לרבות ייעוץ, תוכנות, מחשבים ועוד.

"אנו עושים פה שילוב קדוש בין ספורט אתגרי ותרומה לקהילה, כאשר הספורט מהווה את החומר שמגבש נבחרת של אנשים סביב הרעיון, מדביק אותם ביחד ורותם אותם לפעולה", ציין כהן.

"בשונה ממסלולי מרתון או מתחרות איש הברזל", אמר, "כאן מדובר במשימות צוותיות, כשהמטרה היא שכל הקבוצה שהתחילה יחדיו גם מסיימת יחדיו את האתגר. חלק גדול מהמכשולים מחייב עבודת צוות ולא ניתן לעוברם כיחידים". בין חברי המשלחת שיצאו ללונדון ישנם בכירים מחברות טכנולוגיות ונוספות כגון נשר תעשיות מלט, שיכון ובינוי, UPS, ברינקס ועוד. בין המשתתפים גם כאלה בעלי סיפור אישי או משפחתי מורכב. כך, למשל, אם ובת שניצחו את הסרטן, כאשר האם והסבתא חלו בתקופת זמן מקבילה. עוד משתתף מנכ"ל שביתו מתמודדת עם תסמונת קשה הגורמת לה לכאבים שמוגדרים הקשים ביותר ברפואה.

"גן החלומות" לילדים חולי סרטן

גן החלומות בבאר שבע מיועד ומתוכנן עם מערכת מיזוג אוויר סטרילית במיוחד עבור ילדים חולי סרטן הסובלים ממערכת חיסונית חלשה, כדי לאפשר להם ליהנות מחוויית ילדות נורמטיבית, תוך הגנה מפני זיהומים וקבלת טיפולים רפואיים.

גן החלומות הראשון הוקם בכפר אז"ר על ידי עמותת גדולים מהחיים סמוך למרכז הרפואי שיבא תל השומר, והוא נגיש לילדים המטופלים בבתי החולים שבמרכז הארץ. לאור ההצלחה חסרת התקדים בהקמה ובתפעול השוטף של גן החלומות במרכז, הוחלט על הקמה של גן נוסף בבאר שבע, על מנת לתת מענה לצרכים של הילדים החולים באזור הדרום. עיריית באר שבע תרמה שטח, יש כבר תכניות ותהליך הקמת הגן נמצא בעיצומו. עלות ההקמה הינה כ-10 מיליון שקלים, ועלות התפעול השנתית שלו עומדת על כמיליון שקלים.

כהן סיים באומרו כי "הנבחרת הרביעית שברה שיא חדש ומרשים של תרומות למען העמותה. כל אחד מהמשתתפים יכול לשבת בליל הסדר ולספר בגאווה על תרומתו להשגת היעד. זו הרגשת סיפוק נהדרת לצאת לבצע את האתגר בבריטניה כשיודעים שיעד התרומות האגרסיבי שהצבנו לעצמנו, הושג. כעת נתרכז במטרה – לבצע בהצלחה כולנו את האתגר ולחזור בריאים ושלמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים