ענת ספקטור, מנמ"רית עיריית רעננה לשעבר – הלכה לעולמה

"לצד היותה אשת מקצוע מהמעלה הראשונה, היא הייתה אישה טובה ונעימה, מסורה לעבודה אך גם קשובה לאנשים שסביבה", אמר איתן גינצבורג, לשעבר ראש עיריית רעננה וחבר כנסת לעתיד ממפלגת כחול לבן

ענת ספקטור ז"ל

ענת ספקטור, מי שהייתה מנמ"רית עיריית רעננה משך 17 שנים, נפטרה בסוף השבוע. הלווייתה נערכה היום (א') בבית העלמין כפר נחמן בעיר. ספקטור, 62, הייתה תושבת העיר, נשואה ואם לשתי בנות.

ספקטור עבדה בעברה במערך המחשוב בבנק הפועלים, וב-2002 הגיעה לעיריית רעננה והקימה וניהלה את אגף המחשוב וטכנולוגיות מידע בעירייה. בין הפרויקטים עליהם הייתה ספקטור אמונה במהלך השנים: הקמת מערכות ליבה, ושדרוגן; פרויקט "כיבוי מחשבים", המתבסס על פטנט טכנולוגי שפותח בידי צוות אנשי האגף – שיצר חיבור טכנולוגי בין כרטיס העובד הממוחשב לבין תחנת העבודה של העובד במשרד. כך, בכל פעם שהעובד יעביר את כרטיס הנוכחות שלו בשעון, המחשב שלו יכבה באופן עצמאי; הסמכה לתקן אבטחת מידע ISO 27001 במערך במחשוב העירוני; הפיכת רעננה לעיר חכמה ודיגיטלית, ועוד.

בתחילת 2013 זכתה ספקטור באות לשבח המנמ"ר המצטיין בתחרות בהפקת אנשים ומחשבים. חבר השופטים, בראשות פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת תל אביב, כתב בנימוקי הזכייה כי "ספקטור הובילה את יישום תכנית 'עיר חכמה' במסגרתה מיושמים פרויקטים עתירי טכנולוגיה ותהליכי התייעלות וחיסכון בעירייה ובעיר. ספקטור טיפחה גאוות יחידה, הביאה לשינוי מבנה ארגוני תוך דגש על שירות, מקצועיות, עבודת צוות. היא מקפידה על שירות מקצועי ועבודת צוות, ניהול מטריציוני, תוך שיתוף פעולה בין צוותים. היא הביאה להשקעות טכנולוגיות בחידוש אתר האינטרנט העירוני ולהתפתחות טכנולוגית באופן שוטף. ספקטור תומכת במערכות מחשוב של מערך החינוך. היא מחוייבת לערכי יסוד, מנהלת הנדסית סולידית, עם גישה מעניינת ורעיונות ניהוליים מרשימים".

ענת ספקטור ז"ל מקבלת אות הוקרה מליאורה שכטר, יו"רית פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות. צילום: ניב קנטור

ענת ספקטור ז"ל מקבלת אות הוקרה מליאורה שכטר, יו"רית פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות. צילום: ניב קנטור

בראיון לאנשים ומחשבים אמר איתן גינצבורג, לשעבר ראש עיריית רעננה וחבר כנסת לעתיד ממפלגת כחול לבן, כי "ענת הקימה את אגף המחשוב בעירייה. לצד היותה אשת מקצוע מהמעלה הראשונה, היא הייתה אישה טובה ונעימה, מסורה לעבודה אך גם קשובה לאנשים שסביבה. ענת תמיד השתדלה לתת הרגשה נעימה לסובבים אותה, לעובדים מעליה ותחתיה. הפטירה שלה הגיעה בהפתעה גמורה".

ליאורה שכטר, יו"רית פורום המנמ"רים המוניציפליים, אמרה כי "ענת הייתה תמיד אדם מלא חיים, חיונית, חברתית ואוהבת אנשים. היא אהבה את עובדיה וגם את עובדי העירייה ברעננה. היא הייתה שותפה אמיתית לפורום המנמ"רים המוניציפליים. מעבר להיות אדם חיובי במלוא מובן המילה, אפשר לזקוף לזכותה הרבה מהיוזמות המחשוביות והקידמה הטכנולוגית ברעננה. היא תחסר לכולנו".

מיכל הירש נגרי, לשעבר מנכ"לית עיריית רעננה, ציינה כי "עבדתי עם ענת ז"ל מאז שנכנסתי לתפקידי כראש אגף חינוך בעירייה ב-2006. רצינו לעשות באגף דברים חדשניים, וענת הייתה שותפה פעילה לקידום היוזמות החדשניות הללו. היא הייתה אישה מקסימה, אדם משכמו ומעלה. ענת היוותה שותפה לחלומות להצעיד את העירייה קדימה בעזרת הטכנולוגיות. יהא זכרה ברוך".

יושבים שבעה בבית המנוחה רחוב ברנדיס 53 ב', רעננה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים