One1 מטמיעה ERP של NetSuite בגילת טלקום; ההיקף: שלושה מיליון שקלים

אסף לביא, מנמ''ר גילת טלקום: "נחליף בקרוב את המערכות ששירתו אותנו עד עתה ו.נתקדם לפתרון אינטגרטיבי אשר יעניק תמיכה מקצה לקצה לתהליכי מכירה, שירות, לוגיסטיקה ותהליכים פיננסיים"

הלוגו הישן של One1

One1 מטמיעה בימים אלו מערכות ERP ו-CRM של NetSuite מבית אורקל בגילת טלקום. הפרויקט החל במרץ השנה ומתוכנן להסתיים ברבעון הראשון של 2020. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בשלושה מיליון שקלים.

חטיבת ה-NetSuite של One1, נציגתה הרשמית של ענקית ה-ERP בענן בישראל, החלה בהטמעת מערכות ERP ו-CRM, לצד הטמעת מערכת בילינג ייעודית לתחום הטלקום.

גילת טלקום מתמחה באספקת שירותי תקשורת באמצעות תשתיות לוויין, סיבים אופטיים ורדיו. מרבית לקוחותיה הן חברות בינלאומיות באפריקה, ובישראל היא מספקת פתרונות לגופים ביטחוניים ולמשרדי ממשלה.

"מצטרפת לעשרות לקוחות שהטמיעו את המערכת"

המניע לפרויקט הוא היותה של גילת טלקום חברה גלובלית, המספקת מוצרים ושירותים בכמה יבשות ומתכננת להתפרס למדינות נוספות. כך, גילת טלקום נדרשה למערכת מידע מתקדמת בענן, בעלת אינטגרטיביות מובנית של מודולים ויכולות גידול וגמישות מרביות. מערכת NetSuite פועלת בענן והיא מאפשרת גישה אליה מכל מקום ובכך מבטלת את הצורך בשרתים ואת התלות בשדרוגי גרסאות תכופים ויקרים. המערכת שתיישם One1 תתמוך במטה ההנהלה של גילת טלקום בישראל ובחברות הבנות באפריקה, ותשרת עשרות משתמשים.

רומן מיטשל, מנהל חטיבת ה-NetSuite של One1. צילום: יח"צ

רומן מיטשל, מנהל חטיבת ה-NetSuite של One1. צילום: יח"צ

אסף לביא, מנמ"ר גילת טלקום, אמר כי "נחליף בקרוב את המערכות ששירתו אותנו עד עתה, ונתקדם לפתרון אינטגרטיבי, אשר יעניק תמיכה מקצה לקצה לתהליכי מכירה, שירות, לוגיסטיקה ותהליכים פיננסיים. עם סיום הפרויקט נקבל אוטומציה בתהליכי העבודה, יכולת מדידה ובקרה מובנית בתוך המערכת, גמישות רבה יותר לשינויים, וכן גישה מכל מקום ובכל זמן כולל ממכשירים ניידים. זאת, בשל העובדה שזוהי מערכת מבוססת ענן לחלוטין".

רומן מיטשל, מנהל חטיבת ה-NetSuite של One1, הוסיף כי "גילת טלקום מצטרפת לעשרות לקוחות שלנו שהטמיעו את המערכת, שהיא המערכת היחידה בשוק הישראלי שמהווה ERP+CRM מלא ואמתי בענן. מדובר בפרויקט רחב היקף, הכולל מגוון פתרונות טכנולוגיים, לרבות התממשקות למערכת בילינג ייחודית לעולם הטלקום, שתיושם אף היא בפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים