מוביסק נמכרה ל-KMT הישראלית תמורת מיליוני שקלים

מוביסק מתמחה בפתרונות אבטחה לניידות עסקית ו-KMT, שנמצאת בבעלותו של משה עזר, פועלת מאז 1998 ומתמקדת באינטגרציה, שירותי ענן ואבטחת מידע

משה עזר, הבעלים של KMT. צילום: יח"צ

מוביסק, המתמחה בפתרונות אבטחה לניידות עסקית, מכרה באחרונה את הפעילות שלה בתחומי שירותי האינטגרציה והענן ל-KMT. החברה הרוכשת מצויה בבעלותו של משה עזר, שאישר כי היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים.

KMT החלה לפעול ב-1998. החברה מתמקדת בשירותי ענן, אינטגרציה, ואבטחת מידע וסייבר. לדברי עזר, היא הייתה בין החברות הראשונות בעולם שהציעו ללקוחותיהן שירותי ענן מלאים, והיא נבחרה על ידי מיקרוסופט העולמית כאחד משלושת הגופים הראשונים המספקים שירותי סקייפ לעסקים. "בנוסף, אנחנו מוכרים כשותף אסטרטגי על ידי רוב יצרני החומרה והתוכנה המובילים בעולם", אמר.

מוביסק מעסיקה 10 עובדים וכמנכ"ל שלה משמש צביקה ישראלי. לקוחות החברה הם ארגונים בינוניים וגדולים ממגזרים שונים במשק. עובדי החברה יפעלו ביחד עם 60 עובדי KMT בארץ, וכן עם העובדים בשלוחות שלה באפריקה ובארצות הברית.

לדברי עזר, "ההחלטה לרכוש את הפעילות של מוביסק נובעת מכך שהיא נחשבת לגורם דומיננטי בכל מה שקשור לעולם ה-VDI, מהיותה שותפה עסקית של VMware ומכך שהיא מוכרת ברחבי העולם. מוביסק תוסיף נדבך חשוב בתחומי החדשנות שבהם אנחנו עוסקים – ניהול ניידות והתקני קצה, הגנה על התקני קצה ומידע ארגוני, ופתרונות וירטואליזציה חדשניים". הוא הוסיף שהעובדה שהפתרון של מוביסק מוטמע בארגוני האנטפרייז הגדולים בישראל תאפשר ל-KMT להעמיק את פעילותה בארגונים אלה.

גדי גילאון, ה-CDO וסמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת לובינסקי, ומבעלי מוביסק. צילום: קובי קנטור ז"ל

גדי גילאון, ה-CDO וסמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת לובינסקי, ומבעלי מוביסק. צילום: קובי קנטור ז"ל

בהודעה שפרסמה מוביסק ללקוחות נכתב כי החברה ממשיכה לספק את כל השירותים המקצועיים שהיא מתמחה בהם, וכעת אף תוכל להרחיב את פעילותה, בעזרת הצוות המקצועי של KMT.

גדי גילאון, מבעלי מוביסק, אמר כי "הפעילות שלנו גדלה מאוד בשנים האחרונות והסינרגיה בין שתי החברות תאפשר לנו להרחיב את תחומי הפעילות בארץ ובעולם". גילאון שימש כמנמ"ר בשירותי בריאות כללית ובפרטנר, וכעת הוא משמש כ-CDO וכסמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת לובינסקי.

.
.
.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים