מסתמן: גוגל תשיק במהלך השנה שני מכשירים נוספים במשפחת ה-Pixel 3

כך על פי הערכות שונות ● באתר המפתחים של Google Play אף הוזכרו שמות הקוד הידועים של שני המכשירים וכן סופקו כמה פרטים אודות המכשירים שבקנה

ה-Pixel 3 XL של גוגל. מקור: Mliu92, מתוך ויקיפדיה

ההערכות כי גוגל תשיק במהלך השנה, כנראה בסביבות יוני 2019, שני מכשירים נוספים במשפחת ה-Pixel 3 שלה, קיבלו בימים אלו חיזוק מהחברה עצמה. עם זאת, קשה לדעת אם הפרטים שסיפקו את האישור פורסמו בכוונה תחילה או מתוך חוסר תשומת לב.

הפרסום הבולט מבין הדיווחים הובא באתר המפתחים של Google Play בו הוזכרו שמות הקוד הידועים של שני המכשירים, וכן סופקו כמה פרטים אודות המכשירים. לפי הפרטים הללו, Pixel 3a יגיע עם מסך ברזולוציית 2220×1080 עם צפיפות של 440 פיקסלים לאינץ', ואילו התצוגה של Pixel 3a Plus, שיהיה מצויד במסך גדול יותר כמובן, תציע רזולוציה מעט נמוכה יותר בשיעור של 2060×1080 פיקסלים בצפיפות של 400 פיקסלים לאינץ'.

שני המסכים יהיו בטכנולוגיית OLED, ובנוסף שני המכשירים יגיעו עם 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה.

Pixel 3a הופיע בתפריט החנות של גוגל

מפרטים קודמים שפורסמו ככל הנראה המערכת על שבב שתשולב במכשירים תהיה Snapdragon 670, והם יצוידו ב-64 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה ובסוללת 3,000mAh.

אישור נוסף לההערכות התווסף בסוף השבוע כשבתפריט של החנות של גוגל הופיע השם המפורש של הטלפון Pixel 3a כשלצידו רשום New. גם בעמודת האביזרים, הבאה בתור, מופיע שהחברה כבר מציעה כיסוי למכשיר החדש.

גוגל טרם סיפקה באופן רשמי אישור לגבי השקת שני המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים