אדם נוימן מתרחב: רכש את Managed By Q

מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ שיתוף חללי העבודה WeWork תוקע עוד יתד בניו יורק עם רכישת החברההמציעה פלטפורמה לניהול חדרים ● הצדדים לא פרסמו את היקף העסקה אך ההערכה היא שמדובר במאות מיליוני דולרים

WeWork. צילום: BigStock

אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ שיתוף חללי העבודה WeWork, או בשמה החדש The We Company, תוקע עוד יתד בניו יורק עם רכישת Managed By Q המציעה פלטפורמה לניהול חדרים בכל רמות ההיבטים שלהם, מהקצאת משאבי IT ועד ניקוי. הצדדים לא פרסמו את היקף העסקה, שבוצעה בשילוב של העברת מזומנים והקצאת, אך ההערכה היא שמדובר במאות מיליוני דולרים.

לפי דיווחים שוויה של Managed By Q עמד לפני העסקה על כ-250 מיליון דולרים, והיא אמורה להמשיך לתפקד כישות עצמאית על כל 500 עובדיה, כולל המנכ"ל שלה, דן טרן, שאמור להצטרף בנוסף להנהלה של WeWork.

בשביל WeWork מדובר במהלך שיאפשר לה להתרחב החוצה מעסקי השכרת המשרדים, כשמעבר לכך החברה החדשה שהיא תצרף לשירותיה אמורה לאפשר לבצע קפיצת מדרגה לעבודה עם חברות בינוניות וגדולות יותר. כעת שתי החברות יציעו ביחד גם שטחי משרד וגם אפשרויות ניהול מתקדמות, כולל מנהלי משרד זמניים.

Managed By Q הגיחה לעולם ב-2014, והיא מספקת את שירותיה באמצעות שימוש בשילוב של מפעילים מבית יחד עם ספקים ויצרנים במיקור חוץ. מאז הקמתה היא בעצמה ביצעה רכישות בשוק המשרדים להשכרה שהוטמעו בפלטפורמה שלה, כולל NVS שמציעה שירות לתכנון ניהול מרחבים משרדיים בשילוב עם ניהול פרויקטים, ו-Hivy שמציעה דרך ליצירת קשר פנימי בין העובדים למנהלי המשרדים. לפי הערכות החברה גייסה מאז הקצתה כ-85 מיליון דולרים.

החברה אף ביצעה לאחרונה מהלכים כדי להתרחב לערים נוספות בארצות הברית, כשאת המיקוד הראשוני היא שמה בבוסטון.

"אנחנו נרגשים לאור ההזדמנות הנהדרת הזו להעמיק את המחויבות שלנו למימוש החזון השאפתני שלנו לבניית מערכת לבניה ותפעול עולם הבנייה. WeWork ממוקמת באופן ייחודי להשקעה בטכנולוגיה ובשירותים למקומות עבודה, ואני מביט קדימה בציפייה לשיתוף פעולה עם הקבוצה שלהם לבניית מוצרים שלמים יותר עבור לקוחותינו כדי ליצור פלטפורמה גלובלית שתעזור לחברות לדחוף קדימה את גבולות הפוטנציאל המשותף שלהן", מסר טרן בפוסט שהעלה לבלוג הרשמי של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים