"הענן – מקום שצריך לאבטח אבל גם מקור לאבטחה טובה יותר"

אמר דין דרווין, סגן נשיא בכיר לענן ציבורי, פאלו אלטו ● לדבריו, "מערכי ה-IT בארגונים השתנו; זה כבר לא רק ב'חצר הבית', אלא דטה סנטר אחד או יותר, ענן ציבורי אחד או יותר, עבודה במתכונת SaaS וחשיפה לאינטרנט"

דין דרווין, סגן נשיא בכיר לענן ציבורי, פאלו אלטו. צילום: ניב קנטור

"הענן הוא מקום המגדיל את פני השטח של פוטנציאל התקיפה בארגונים. אבל הוא גם מקום שאפשר לנצל אותו לטובת אבטחה מהירה וטובה יותר", כך אמר דין דרווין, סגן נשיא בכיר לענן ציבורי, פאלו אלטו.

דרווין דיבר בכנס Cloud Security Summit אותו ערכה ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות כאלף מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים. הנחה את הכנס ליאור אביב, מנהל מכירות אזורי לתחומי ביטחון ופיננסים, פאלו אלטו.

צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין

"מערכי ה-IT בארגונים השתנו"

לדברי דרווין, "מערכי ה-IT בארגונים השתנו. זה כבר לא רק ב'חצר הבית', אלא דטה סנטר אחד או יותר, ענן ציבורי אחד או יותר, עבודה במתכונת SaaS, וחשיפה לאינטרנט. הכל צריך להיות מהר, ממוכן עם יכולת להגיב היטב לרעים. נדרשת מדיניות אבטחת מידע לקבוצות משתמשים שונות: במטה, בסניפים, בעובדים מהבית, במובייל. המדיניות צריכה להיות מנוהלת באופן אחוד וכולל. לעשות אבטחה היום זו משימה כמעט בלתי אפשרית: העלות גבוהה, מערך האבטחה מורכב, יש ריבוי רכיבים, אין מספיק מיכון".

המענה, ציין דרווין, "צריך לנצל את הענן לטובת הנפקה מהירה של שירותי אבטחה. מנהלי אבטחה ארגוניים נדרשים לניראות מוכללת, להגנה עקבית, לקישוריות מלאה תוך מענה לדור 5 – ובעיקר – למיכון".

לכן, הסביר דרווין, "רכשנו באוקטובר 2018 את RedLock, סטארט-אפ הפועל באבטחת הענן. בעזרת הטכנולוגיה של החברה, אנו מסייעים לצוותי האבטחה בארגונים להחליף חקירות ידניות בריפוי ותיקון אוטומטיים – ולעשות זאת בזמן אמת. הדיווחים שמתקבלים מהמערכת של RedLock מסייעים לארגונים להאיר את הסיכונים הגלומים בעבודה בענן. כיום אנו מציעים ללקוחות הארגוניים מערכת משולבת אחת, מבוססת שתי רכישות שלנו, של RedLock ושל אבידנט, המספקת ניתוח של האבטחה בענן, זיהוי מתקדם של איומים וניטור מתמשך של האבטחה וההלימה לרגולציות הקשורות לאבטחה".

"ארגונים חייבים לשנות את תפיסת האבטחה שלהם", סיכם דרווין, "ולזכור שהאבטחה בענן בכלל ובסביבה מרובת עננים – היא אתגר לא פשוט כלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים