מוריה זיסוביץ' מונתה למנהלת ארכיטקטורת הנתונים של רשות התקשוב

זהו תפקיד חדש ברשות, שבמסגרתו תרכז זיסוביץ' את אסדרת הנתונים הממשלתיים ותפעל להגברת השימוש בהם, לשם יצירת שירותים מותאמים אישית

מוריה זיסוביץ', מנהלת ארכיטקטורת נתונים ברשות התקשוב הממשלתי. צילום: דוד פרץ, לע"מ

מוריה זיסוביץ' מונתה אתמול (א') לתפקיד מנהלת ארכיטקטורת נתונים (CDO) ברשות התקשוב הממשלתי. זהו תפקיד חדש ברשות, שבמסגרתו תרכז זיסוביץ' את אסדרת הנתונים הממשלתיים ותפעל להגברת השימוש בהם, לשם יצירת שירותים מותאמים אישית לאזרחים ולעסקים ולקבלת החלטות מבוססות מידע.

בשלוש השנים האחרונות שימשה זיסוביץ' כמנהלת המערכות הרוחביות ברשות התקשוב וניהלה תקציב של עשרות מיליונים, תוך עבודה עם גורמים בכירים במשרדי הממשלה וביחידות הסמך. בשמונה השנים שקדמו להן היא כיהנה במגוון תפקידים באגף מערכות מידע במשרד המשפטים, ובין היתר ניהלה את חטיבת הלקוחות במשרד. זיסוביץ' היא בוגרת ממר"ם ושירתה כקצינה ביחידת המחשב של חיל הים, בעלת תואר ראשון מהאוניברסיטה הפתוחה.

"בכוונתי לפעול על מנת למצות את המידע הממשלתי ולספק יכולות וכלים מתקדמים בשירותי הממשלה בתחום הדטה, ובתוך כך להשיג את המטרות האסטרטגיות של רשות התקשוב הממשלתי", אמרה זיסוביץ' עם מינויה לתפקיד.

"הרשות רואה ערך מהותי בניהול ומיצוי המידע הממשלתי כמנוע לשיפור השירותים הממשלתיים הניתנים לאזרחים ולעסקים, ולייעול עבודת הממשלה", ציין יאיר פראנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי.

רשות התקשוב הממשלתי פועלת תחת משרד ראש הממשלה והוקמה בהחלטת ממשלה בתחילת 2015. באחרונה היא פרסמה תכנית אסטרטגית לשנים 2019-2021, שבה מוקדש פרק שלם לניהול ומיצוי המידע.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים