מנכ"ל נבידיה: "המצב הביטחוני לא ישפיע על רכישת מלאנוקס"

"הוא לא ישנה את התכנית שלנו להמשיך בעסקה ולהשאיר פעילות בישראל", אמר ג'נסן הואנג, מנכ"ל נבידיה, במסיבת עיתונאים משותפת עם איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס ● הוא הבטיח שלא יהיו פיטורים במלאנוקס בהמשך לעסקת הרכישה ושוולדמן ימשיך לנהל את פעילותה בארץ

ג'נסן הואנג, מנכ"ל נבידיה (מימין), ואיל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, במסיבת העיתונאים היום (ב') ביקנעם. צילום: יניב הלפרין

"החדשות על המצב הביטחוני בישראל הן נוראיות, אבל הן לא הפתיעו אותי. שום דבר בקשר לישראל לא מפתיע אותי, אבל זה לא ישנה את התכנית שלנו להמשיך בעסקה ולהשאיר פעילות בישראל", כך אמר ג'נסן הואנג, מנכ"ל נבידיה, בתגובה לירי הטיל הבוקר (ב') על מושב משמרת שבשרון. הוא דיבר במסיבת עיתונאים משותפת עם מנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן, בעקבות עסקת הרכישה הענקית, בשווי של 6.9 מיליארד דולר.

לדברי הואנג, הפעילות בישראל תימשך בשלב זה כסדרה ולא יהיו פיטורי עובדים. כמו כן, הוא ציין שוולדמן ימשיך לנהל את פעילותה בישראל של החברה שהקים לפני יותר משני עשורים.

"הדברים הכי בולטים בישראל הם כוח האדם והיכולות הטובות שיש כאן, והמצב הביטחוני לא משנה את זה. החיים בישראל נמשכים ואנחנו נמשיך במהלכים שלנו לסגירת העסקה", ציין הואנג.

במסיבת העיתונאים דיברו שני המנכ"לים על התכניות שלהם לעתיד ועל התחומים שבהם החברה המאוחדת תשקיע. הם אף הבטיחו שמלאנוקס, שתהיה חברה של נבידיה ולא תישאר עצמאית, תמשיך להשקיע בסטארט-אפים ישראליים.

"זאת תהיה שנת ה-IPO של חברות היי-טק ישראליות"

וולדמן דיבר גם על מצב ההיי-טק הישראלי והפעולות שצריכה הממשלה הבאה לעשות כדי שהוא ימשיך לשגשג. "הממשלה צריכה להתמקד בחינוך, זה הדבר הטוב ביותר כדי לאפשר שההיי-טק הישראלי ימשיך לצמוח. יש לה כבר מדיניות טובה בנושא ולראייה, ההיי-טק מהווה 40% מהיצוא מהארץ וחלק נכבד מהעובדים במשק", אמר.

אל מול הטענות שלפיהן רכישת מלאנוקס מקטינה מאוד את מספר חברות ההיי-טק הישראליות הגדולות, וולדמן חוזה שמספר זה דווקא ימשיך לצמוח. "השנה נראה עוד ועוד הנפקות של חברות היי-טק ישראליות, זאת תהיה שנת ה-IPO. יש הרבה חברות בענף כמו וויקס, סייברארק, וייבר ואאוטבריין. שהולכות ונעשות גדולות, ואני מקווה שהן תהיינה עצמאיות ומצליחות עוד יותר ממלאנוקס", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים