האם אפל תכריז מחר על שירות משחקים משלה?

על פי הדיווחים, תתרכז במשחקים שמורידים באמצעות App Store לטלפוני ה-iPhone ולטאבלטי ה-iPad בלבד ● אמורה להציע מנוי חודשי שיאפשר למי שירכוש אותו להוריד ולשחק כל משחק בתשלום שקיים בחנות

גיימרים, היזהרו. אילוסטרציה: BigStock

האם אפל תכריז מחר על שירות משחקים משלה? האירוע אותו תערוך החברה מחר (ב') אמור להתרכז בשירותים שונים שהיא תחשוף באופן רשמי, כולל שירות חדשות ושירות טלוויזיה לפי דרישה עבור משתמשי המכשירים שלה, אך לפי דיווחים שונים הוא גם יכלול לפחות הצצה אל תכניות המשחקים שלה.

לפי הדיווח, אפל כנראה אינה מתכוונת עם זאת להתחרות עם החנויות המקוונות הקיימות שמציעות משחקים לכמה פלטפורמות, ובהתאם לכך גם לא עם Stidia – שירות הזרמת המשחקים החדש עליו הכריזה גוגל לפני מספר ימים.

תתרכז במשחקים שמורידים באמצעות App Store

אפל למעשה תתרכז במשחקים שמורידים באמצעות App Store לטלפוני ה-iPhone ולטאבלטי ה-iPad. היא אמורה להציע מנוי חודשי שיאפשר למי שירכוש אותו להוריד למכשיר שלו ולשחק כל משחק בתשלום שקיים בחנות. משחקים שמוצעים להורדה בחינם, כולל משחקים שמציעים רכישות פנימיות, לא ייכללו במסגרת המנוי הזה וימשיכו להופיע כמו כל אפליקציה אחרת בחנות.

בצד השני של המטבע אפל, לאחר הורדת האחוזים שלה, תחלק את הכסף מההכנסות החודשיות של המנויים בין המפתחים השונים בהתאם לזמן שהשחקנים ישהו במשחקים שלהם – כלומר גם אם משחק יזכה להרבה יותר הורדות ממשחק אחר, יכול להיות שהמשחק הזה דווקא יקנה למפתחים שלו יותר כסף כי אלו שישחקו בו ישהו בו הרבה יותר זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים