פרולוג'יק תפיץ בישראל את פתרונות הגנת הסייבר הארגוניים של enSilo

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק: "enSilo מציעה פתרון למגוון רחב של תקיפות מהסוג החדש ביותר הקיים בשוק"

24/03/2019 12:11
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.צילום: נדב כהן יונתן

פרולוג'יק – המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות לתחומי תשתיות מחשוב, שירותים מנוהלים וייצוג של חברות טכנולוגיה בישראל – הודיעה באחרונה על חתימה של הסכם הפצה ושיווק לפתרונות חברת הגנת הסייבר enSilo בשוק הישראלי.

בחברה אמרו כי enSilo פיתחה פלטפורמה מקיפה להגנה על תחנות הקצה, שעוצרת בזמן אמת תקיפות זדוניות טרם ובמהלך פעילותן, זאת תוך התמקדות והגנה על המידע הארגוני מפני גניבה, זליגה או שינויים זדוניים.

אוטומציה וניצוח מלא על זיהוי, חסימה ותגובה בזמן אמת מפני מתקפות

הפלטפורמה מספקת אוטומציה וניצוח מלא על זיהוי, חסימה ותגובה בזמן אמת מפני מתקפות מודרניות, דוגמת נוזקות ממוקדות, תוכנות כופר ומתקפות נטולות קבצים.

הפתרון של enSilo, ציינו עוד בחברה, מאפשר יכולת זיהוי ועצירה בזמן אמת של המתקפה בתחנת הקצה, תוך המשך העבודה עליה, לכידה של האיומים העוקפים את פתרונות אבטחת המידע המסורתיים, וזאת באמצעות חסימת התקשורת של הנוזקה מתחנת הקצה אל מחוץ לארגון.

enSilo הוקמה בשנת 2014, מטה החברה ממוקם בסאן פרנסיסקו, ומרכז המו"פ שלה בישראל. החברה הוקמה על ידי יוצאי אימפרבה, אקמאי ורפאל, ועל לקוחותיה נמנים ארגונים מתחומי הבנקאות, פיננסים, בריאות, משרדי ממשלה, היי-טק, תעשייה, מדיה ועוד.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, ציין כי "enSilo מציעה פתרון למגוון רחב של תקיפות מהסוג החדש ביותר הקיים בשוק, והכול במנגנון מאוד חכם ויעיל, אך גם קל לניהול, לאינטגרציה ולתפעול. מדובר בצורת התמודדות אחרת ושונה עם תחום הסייבר, שנובעת מתוך הניסיון של ראשי החברה ישירות עם השוק הישראלי, ומכאן גם התאמתו של הפתרון לצרכים של השוק המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים