פייסבוק הוסיפה ציטוט כתגובה במסנג'ר

ממש כמו בווטסאפ, השירות המקביל שנמצא בבעלות הענקית ממאנלו פארק, גם משתמשי המסנג'ר יוכלו מעתה לצטט את שנכתב להם במהלך הצ'אט כשהם כותבים דבר מה משלהם שמתייחס לאמירה הקודמת

פייסבוק מסנג'ר. צילום: BigStock

פייסבוק עושה כל שתוכל בכדי להפוך את השימוש במסנג'ר שלה לחוויה פשוטה יותר. תכונה חדשה של ציטוט, שנוספה בשבוע שעבר למסנג'ר, עונה על צורך אמיתי של המשתמשים לארגן טוב יותר שיחות, ולעקוב אחרי הנאמר בהן, במיוחד כשמדובר בצ'אטים קבוצתיים גדולים.

הקלה בבלאגן שמתרחש בשיחות רבות משתתפים

התגובות המצוטטות, שאותן אנחנו כבר מכירים מווטסאפ, מספקות את היכולת לצטט הודעות ספציפיות בשיחה, כמעין תזכורת, ואז להשיב  להן. התכונה החדשה של ציטוט התגובות באה כהרחבה לתגובה שכבר קיימת לתגובה ספציפית לאימוג'ים שקיבלתם.

מעכשיו, אחרי עדכון הגרסה כמובן, כאשר המשתמש לוחץ על הודעה בודדת, ביכולתו להוסיף תגובה ולצטט הודעה זו בתשובתו. למשל, אם משתמש יכתוב במהלך שיחה רבת משתתפים: "טוב, אז לא הולכים בסוף?", תוכלו לצטט משפט זה ולענות לו ישירות, נניח: "למה לא? קבענו ב-09:00 בסנטר".

באחרונה הכריז מארק צוקרברג, המייסד והבעלים של פייסבוק, כי בעתיד מתכננת החברה שלו שימת דגש גדול בהרבה על מסרים פרטיים וצ'טים בין משתמשים, כשאלו עשויים לתפוס מרחב רב יותר ממרחב הפיד שאנחנו מכירים כיום.

עוד לפני כן דיווחה הענקית שלו על כוונתה לחבר את כלי המסרים המידיים של ווטסאפ, אינסטגרם והמסנג'ר לכדי פלטפורמה אחודה אחת, על מנת שמשתמשים יוכלו לשלוח אלו לאלו הודעות ביניהם בלי צורך במעבר בין הפלטפורמות. לפיכך, השיפצורים למסנג'ר והפיכת יתר שירותי ההודעות המידיות שבבעלות פייסבוק לאחידים בתכונותיהם וליותר ידידותיים ונוחים לשימוש, מובנים עוד יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים