מטריקס תמכור ותשווק את פלטפורמת הענן של סאפ

במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות דיגיטליים בסיוע ותמיכת מומחי הדיגיטל של SAP ומטריקס

18/03/2019 10:41

סאפ ישראל ומטריקס חתמו בימים אלו על הסכם שותפות אסטרטגי חדש, במסגרתו מטריקס תחל לשווק ולמכור את  SAP Cloud Platform, פלטפורמה לפיתוח אפליקציות של סאפ, כך הודיעו השתיים.

במסגרת ההסכם החדש ארגונים ישראליים יוכלו לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים בענן באמצעות הפלטפורמה של סאפ בסיוע ותמיכת מומחי הדיגיטל והענן של החברה בישראל ומטריקס. ההסכם החדש, אמרו השתיים, משתלב עם שיתוף הפעולה ארוך השנים של מטריקס וסאפ.

SAP Cloud Platform הינה פלטפורמת ענן במודל SaaS המאפשרת לארגונים לפתח ולהרחיב אפליקציות המותאמות לצרכים ולדרישות שלהם באופן מיטבי. הפלטפורמה מכילה את מערכת ניהול הנתונים של SAP Hana ובעלת יכולת התממשקות לאפליקציות On Premise ובענן.

בנוסף, הפלטפורמה מסייעת לארגונים לחדש ולהרחיב אפליקציות ארגוניות באמצעות חדשנות טכנולוגית וגמישות מרבית, כך ניתן לבנות אפליקציות נגישות יותר ללקוחות שבסופו של דבר יחזקו את הקשר שלהם עם הארגון.

אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים ב- SAP ישראל. צילום: יח"צ

אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים בסאפ ישראל. צילום: יח"צ

"גמישות מרבית בעת הפיתוח"

פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר כי "היתרון המשמעותי בפלטפורמת הענן של SAP, שהיא לא 'כובלת' את הארגונים לשימוש בפתרונות מסוימים וכך מאפשרת להם לעבוד בגמישות מרבית בעת הפיתוח".

אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים בסאפ ישראל הוסיף כי "הסכם שיתוף הפעולה בין מטריקס ל-SAP יאפשר הקמת מרכז חדשנות על גבי פלטפורמת הענן של .SAP במסגרת המיזם – יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים עבור הלקוחות שלהם בארץ ובחו"ל".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. י

    הסאפ הדרייק הזה הוא חתול בשק שהישראלים ואומת הסטארט מתלהבים ממנו כמו ילד בחנות ממתקים. מוצר מסורבל שעקומת הלמידה שלו מקזזת את עלות החיסכון למשק או לעסק. והתחזוקה והמשכורות המנופחות שלא בצדק בקיצור סתם נוכלות הסאפ הזה

אירועים קרובים