ארה"ב: ציוץ על חנות הדונאטס הריקה מקונים הביא למכירות שיא

מדובר על סיפור שמדגיש לשם שינוי את הטוב ברשתות החברתיות ובקשרי הקהילה שהן מייצרות, ושמשאיר טעם מתוק בפה ● בן צייץ בטוויטר וסיפר לעולם שחנות הדואנטס של אביו ריקה מקונים - כתוצאה מהציוץ המכירות גאו

דונאטס. צילום: יח"צ

בילי דונאטס – חנות דונאט חדשה שנפתחה באחרונה בטקסס בארצות הברית – לא הצליחה להתרומם והייתה ריקה מקונים. אבל ימים ספורים לאחר שבנו של הבעלים פנה לטוויטר, צייץ וסיפר לעוקביו שאביו "עצוב", הדברים כבר נראו אחרת לחלוטין.

חנות הדונאטס, הממוקמת במיזורי סיטי חגגה את פתיחתה הרשמית בסוף השבוע הקודם, אבל היעדר הלקוחות הביא את בילי ביי, בנו של הבעלים, לקחת את העניינים לידיו. שבוע לאחר הפתיחה הכושלת, ב-9 במרץ, הוא השתמש בתצלומים של חנות הדונאט הריקה מאדם – שאחד מהם הראה את האב, הבעלים המבוגר, עומד בודד מאחורי הדלפק, ושתמונות נוספות הראו את החנות המצוידת והמעוצבת אך נטולת הלקוחות – והעלה אותם לחשבון הטוויטר שלו בצירוף הציוץ: "אבא שלי עצוב כי אף אחד לא מגיע לחנות הדונאט החדשה שלו".

האב העצוב הפך ויראלי

וכמו שלפעמים קורה ללא מתכון בטוח, ולרוב מבלי שנדע מדוע דווקא המקרה המסוים גרם לאנשים להתייחסות מוגברת – הציוץ של ביי הפך לוויראלי.

הוא זכה ביותר מ-330,000 ריטוויטים (ציוצים חוזרים, ג.פ.) ו-755,000 לייקים עד כה, ושיתופים מטעם סלבריטאים כמו היוטיובר קייסי נייסטאט והשחקן ג'יימס וודס הביאו לתפוצה הזו אפילו לגדול עוד יותר.

ולמרות שכולנו מכירים המון ביקורת על הרשתות החברתיות, שעמוסות בגילויי שנאה, אלימות וקיטוב בין בני האדם, לפעמים הדברים הם פחות מרירים ויותר מתוקים – הציוץ הבודד והצנוע הזה חישב מחדש את המסלול של חנות הדונאט. בימים שלאחריו פקדו רבים את המקום וחיסלו את כל הסחורה הצבעונית והמתוקה. בין הלקוחות שהציפו את החנות היו אפילו כמה עובדי טוויטר שהסיפור נגע לליבם.

כבר ביום א' צייץ בילי ביי כי החנות מכרה את כל הסחורה שלה ומדפיה נותרו ריקים ואף שיתף עם חדשות ABC תמונות של הלקוחות המתגודדים בתור בחנות. כראוי, ביי גם פנה שוב לטוויטר ובישר: "רק רציתי לעדכן את כולכם – מכרנו את כל הדואנטס והקולאקים (סוג של מאפים שמוצאם רומני – ג"פ). כולכם מדהימים, אני לא יכול להודות לכולם מספיק על שבחרתם לתמוך בעסקים מקומיים. זה כל כך חשוב למשפחה שלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים