גוגל: מודעות אינטראקטיביות לרכישה ישירה מגיעות לחיפוש התמונות

זה כבר קורה באינסטגרם ובפינטרסט וכעת גוגל מביאה את היכולת שנקראת Shoppable Ads גם למנוע החיפוש שלה ● מעכשיו, כשמחפשים צילומים יפים למצגת או לפוסט, ונתקלים במוצר נחשק, ניתן יהיה לרכוש אותו ישירות דרך הקשה על התמונה

עם הקניות אונליין באים איומי הסייבר. אילוסטרציה: BigStock

Shoppable Ads – מודעות שמאפשרות רכישה ישירות דרכן – הן מתכונת פרסום אונליין חדשה ואינטראקטיבית, שהלכה ותפסה תאוצה בשנה האחרונה. היכולת הזו התחילה למעשה אצל המתחרות, הרשתות החברתית פינטרסט ואינסטגרם, שם הציעו למתלהבים ממוצר כשלהו אפשרות לרכישתו מידית בלחיצת כפתור אחת שמביאה את הגולש לזירת המכירות. כעת גוגל, שבעצם מספקת לנו את מנוע חיפוש התמונות הכי דומיננטי, רוצה למנף את האפשרות ומצרפת גם היא לתוצאות מודעות לרכישה ישירה.

בפוסט שכתב סרוג'יט שטרג'י, סגן נשיא תחום ניהול המוצר והקניות, ושהתפרסם אתמול (ג') בבלוג החברה, נחשף שגוגל בודקת כעת את ה-Shoppable Ads בתוצאות החיפוש של ה-Google Images.

לפי הפוסט, "קונים לא עושים את החיפושים שלהם רק ב-Google.com. ראינו ש-50% מהקונים באינטרנט אמרו שתמונות של המוצר עוררו בהם את ההשראה לרכוש, ושלכן הם פונים יותר ויותר ל-Google Images. זאת הסיבה שבגללה אנו משקיעים בפתרונות קניות על פני יותר מהנכסים שלנו".

"להתחבר לצרכנים בדרך אחרת"

החידוש מאפשר לקמעונאים לתייג מוצרים שונים במודעות שלהם, וכאשר הגולש "מרחף" מעל המודעות הוא יוכלו לראות את המחיר ואת שם המותג, וללחוץ למטרת רכישה. לפי שטרג'י, כך עוזרת הענקית למשווקים "להתחבר לצרכנים בדרך אחרת". הוא הוסיף וכתב כי "פורמט חדש זה מאפשר לך להדגיש מוצרים מרובים הזמינים למכירה במודעה הממומנת שלך בתוצאות התמונות של גוגל".

בפועל זה יעבוד כך – כשתחפשו משהו, למשל כיסא מחשב, במנוע התמונות של גוגל, הענקית תספק לכם כרגיל את התוצאות, אבל כשתלחצו על התמונה ותקישו על תווית הפרסום, תוכלו למצוא מידע נוסף על הכסא הספציפי שממנו התלהבתם. אם תרצו לקנות אותו, פשוט תצטרכו ללחוץ על הכפתור ולהגיע לאתר המשווק. זה כמובן לא יקרה עם כל תמונה, אלא רק עם אלו שהן מודעות ממומנות – זאת אומרת שלא כל תוצאות חיפוש התמונות יאפשרו לכם רכישה מהירה דרכן.

בנוסף להצגת דרך השיווק והפרסום החדשה, גוגל מביאה גם מודעות Showcase Shopping לחיפוש התמונות, שעליהן כתב שטרג'י שהן "מאפשרות לך לקדם את המותג והמוצרים שלך באמצעות תמונות יפות, תיאורים וקידומי מכירות רלוונטיים. מאז ההשקה, אלפי קמעונאים ומותגים ב-17 מדינות מפעילים מודעות Shopping Showcase בכדי להגיע ללקוחות חדשים בשלב ההשראה שלהם. כעת, אנו מביאים גם מודעות Google Showcase לגוגל תמונות, ואלו מציעות לקונים חוויה ויזואלית מעוררת השראה ועשירה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים