נפתח כנס אבטחת המידע הגדול בעולם

עשרות אלפי מומחי אבטחה לצד מאות מציגים שיחשפו את טכנולוגיות הגנת הסייבר החדשניות ביותר צפויים להשתתף באירוע ● זוהי השנה ה-28 שהכנס נערך

RSA

הערב (ב') נפתח בסן פרנסיסקו כנס אבטחת המידע והגנת הסייבר הגדול בעולם – RSA. במהלך ימי הכנס והתערוכה צפויים להשתתף בה עשרות אלפי מומחי אבטחה, לצד מאות מציגים שיחשפו את טכנולוגיות הגנת הסייבר החדשניות ביותר. זוהי השנה ה-28 שהכנס נערך.

כבכל שנה, גם חברות ישראליות ישתתפו באירוע. מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ומערך הסייבר הלאומי מובילים השנה משלחת, המונה 52 חברות סייבר ישראליות.

על אורחי הכבוד שינאמו באירוע נמנה כריסטופר ריי, ראש ה-FBI. הוא נכנס לתפקידו ב-2017, לאחר שנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, פיטר את ראש הבולשת הקודם ג'יימס קומי, שנוא נפשו. דובר מפתח נוסף הוא גנרל (ארבעה כוכבים) פול נקסון, ראש ה-NSA (הסוכנות לביטחון לאומי) ומפקד פיקוד הסייבר (סייברקום).

בשנה שעברה נקסון בנה כוח משימה ייעודי כדי להתמודד עם האיומים המקוונים מצד רוסיה. עת הוא הקים את הכוח, נקסון לא דיבר באופן ספציפי על מה שהקבוצה תעשה, אך אמר שזה יהיה בהלימה למה שסוכנויות הביון כבר עושות מאז המעורבות הרוסית בבחירות האחרונות לנשיאות ארצות הברית. כך, בדבריו, נקסון רמז כי הם מקדישים משאבים נוספים למניעת הישנות של מעשי הפריצה הנרחבים מלפני שלוש שנים. בשנה שעברה פיקוד הסייבר שבראשותו שודרג והועלה לדרגת פיקוד לוחם.

החלק הארי של המציגות בתערוכה חברות סטארט-אפ

הכנס נושא את הכותרת "טוב יותר ופשוט יותר", ובין הנושאים שיידונו בו בהרצאות המליאה ובמסלולים המקצועיים: אבטחת מידע בענן ובסביבה מרובת עננים, טכניקות תגובה לאירועי אבטחה, כיצד לפתור את בעיית המחסור בכוח אדם, הסמכות של מקצועני אבטחה, טיפול בהיבטי חינוך, מודעות ותרבות ארגונית בקשר לאבטחת מידע, מיכון תהליכי הגנת סייבר, בקרות, הצפנות, בינה מלאכותית, "ארגז חול", הגנת הפרטיות, חינוך הורים לאבטחה מקוונת של ילדיהם, חיזוי איומים וניהול סיכונים.

החלק הארי של המציגות בתערוכה הן חברות סטארט-אפ אשר נמצאות בשלב הראשון לקראת השתלבות בשוק הגנת הסייבר ואבטחת מידע. לצד חברות אלו, תשתתפנה בכנס גם חברות ותיקות בתחום, דוגמת סימנטק, מק'אפי, יבמ, סיסקו, אריסטה, מיקרוסופט, פאלו אלטו, פייראיי, VMware, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.

בשנים האחרונות ביצעו חברות ישראליות אקזיטים והנפקות בשווי של מיליארדי דולרים, דבר ההופך את תחום הסייבר לתעשייה בעלת היקף מכירות עצום.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים