האם OnePlus 7 יכלול מצלמת סלפי נשלפת?

על פי ההדלפות האחרונות, המכשיר החדש יכלול מצלמה סלפי נשלפת, שהחברה תתקין לראשונה במכשיריה ● כמו כן יכלול המכשיר שלוש מצלמות מאחור

OnePlus מדגם קודם - 5. צילום: יח"צ

המדליף הסדרתי @Onleaks חבר לאתר ההשוואה Pricebaba כדי ליצור הדמיות שעשויות לספק הצצה למראהו של המכשיר הצפוי הבא של וואן פלוס, OnePlus 7, על סמך הידיעות וההדלפות שפורסמו עד כה. בהתאם להדמיות – התכונה הבולטת ביותר של המכשיר החדש היא מצלמה סלפי נשלפת, שהחברה תתקין לראשונה במכשיריה.

כפי שזה נראה, המצלמה תהיה ממוקמת בראש המכשיר ותכלול חיישן בודד ברזולוציה לא ידועה כרגע. הסיבה ליישום פתרון מעין זה, בדומה לפתרונות אחרים של חברות אחרות, היא כמובן להגדיל את שטח המסך ואת יחס הגוף-מסך במכשיר החדש ללפחות 95%. גודל המסך יהיה 6.5 אינץ', ובהתחשב באהדתה של החברה ל-+FHD, סביר להניחה שזו תהיה לפחות האיכות של המסך במכשיר החדש

הדלפת המידע על O. nePlus 7 צילום מסך

הדלפת המידע על O. nePlus 7 צילום מסך

משיקה מכשירים באופן מסורתי פעמיים בשנה

בגב המכשיר, ההדמיות מציגות מערך משולש, כלומר תוספת של מצלמה בהשוואה למכשירי ה-6 וה-6T הקודמים, אך לא מצוינים מאפייניהן.

לפי ההדלפות והניחושים שפורסמו עד כה, המכשיר יכיל את מעבד סנאפדראגון 855 של קוואלקום, עם לפחות 6 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ויכלול גם סוללה של 4150 מילי-אמפר לשעה.

מה שידוע לבטח, לאחר שאושר על ידי פיט לאו, מנכ"ל החברה, הוא שהמכשיר לא יאפשר טעינה אלחוטית.

OnePlus משיקה מכשירים באופן מסורתי פעמיים בשנה: הגרסה החדשה בסביבות מאי-יוני מדי שנה, וגירסת ה-T באוקטובר-נובמבר, כך שצפוי כי המכשיר יושק בתחילת יוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים