אוזניות AirPods 2 עשויות להיטען אלחוטית במהירות שיא

בתוך רבע שעה בלבד תוכלו לחדש את טעינת האוזניות האלחוטיות הנחשקות של אפל, שעתידות ככל הנראה להגיע לחנויות עד שלהי מרץ

AirPods של אפל. צילום: BigStock

הדור השני של האוזניות האלחוטיות של אפל, ה-AirPods, צפוי לכלול תכונה חדשה מאוד מרשימה – טעינה אלחוטית. ולא סתם אחת, אלא אף כזו שתתאפיין במהירות שיא.

לפי דיווחים, האוזניות שמשרתות את ה-iPhone ויתר מכשיריה של אפל, יטענו אלחוטית, ללא חיבור פיזי למקור כוח חשמלי אלא בתוך הקופסה שלהן. התהליך אמור לארוך פחות מחצי שעה ויש הטוענים שהוא יוכל להסתיים אפילו בתוך רבע שעה בלבד. מאידך, אם הדברים נכונים, משמעם שהמארז יהיה גדול וכבד יותר מבעבר.

את החשיפה צייץ כתב XDA והמארח בערוץ הטלוויזיה XDA TV, מקס וויינבך, שחשף בטוויטר מספר חידושים שעשויים להיות חלק מהדור הבא של האוזניות. בהנחה שהדיווח שלו נכון, במצב של סוללה מרוקנת לחלוטין האוזניות יטענו במלואן ב-15 דקות, בתוך שימוש בטכנולוגית Qi, ומדובר בשיפור עצום על פני תנאי הטענת ה-AirPods הקיימות.

עוד דיווחים בנושא טוענים כי ה-AirPods 2 עתידות להגיע לשוק סופסוף גם בצבע שחור, במקום רק בלבן, ושאפשר שיזכו גם בציפוי שיגרום להן להיות מעט פחות חלקלקות, ואולי אפילו בגרסת מאט מלאה.

השמועות סביב תאריך ההשקה של ה-AirPods 2 של אפל רבות, אבל לפי הדיווחים האחרונים ייתכן שנראה אותן מגיעות לחנויות כבר ב-29 במרץ. לאפל יש מסיבת עיתונאים שכבר הוכרזה ב-25 בחודש זה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון

    נראה מצוין ואם זה מתאים לכל הסלולר אני מעונין

  2. יעקב

    מה זה משנה כיצד האוזניות נטענות בתוך המארז ? גם הישנות נטענות תוך רבע שעה. אז airpoda 2 הכבד יהיה נחות מה airpods 1 הישן. חבל שאפל עושה וצר פחות טוב במחיר יותר גבוה

אירועים קרובים