הראל טכנולוגיות הטמיעה אחסון של אינפינידט בביטוח ישיר

בפרויקט, שעלותו נאמדת במיליוני שקלים, הוטמע פתרון InfiniBox בנפח של 2.5 פטה בייט בשני אתרי החברה

אורן ישרים, מנהל הפעילות של Infinidat בישראל

הראל טכנולוגיות הטמיעה בביטוח ישיר את פתרון אחסון הנתונים של אינפינידט לכלל סביבות הארגון. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. עלותו הכספית עמדה על מיליוני שקלים.

בפרויקט טופל נפח אחסון של 2.5 פטה-בייט, בשני אתרי החברה. פתרון InfiniBox שהוטמע בביטוח ישיר, החליף סביבה מבוזרת של מערכות אחסון שונות, בהן מערכות מסוג All Flash ומערכות היברידיות.

מדובר בפתרון אשר מאפשר אחסון של נפחים גדולים במיוחד, של יותר מ-8 פטה בייט נפח של מידע – על גבי ארון בודד. התוכנה של אינפינידט מאפשרת לארגוני אנטרפרייז לנהל נפחי מידע גדולים באופן יעיל, עם ביצועים גבוהים, אמינות ויכולת גידול מהירה. הטכנולוגיה מספקת זמן אחזור של פחות ממילי-שניה, עם אמינות של שבע תשיעיות (99.99999%), ב-TCO, עלות בעלות כוללת – נמוכה.

ייבגני וולפין, סמנכ"ל מערכות מידע, בביטוח ישיר, אמר כי "הפרויקט בוצע באופן חלק ומהיר. הפשטות בניהול של מערך האחסון מאפשרת לצוותי האחסון לצמצם באופן משמעותי את עבודתם היומיומית ולעבור לעבודה פרו-אקטיבית. בעקבות הפרויקט, קיבלנו ביצועים גבוהים באופן משמעותי. הטמעת הפתרון אפשרה לנו גמישות ויכולת גדילה בזמן אמת, בלחיצת כפתור".

אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי, אינפינידט, ציין כי "הפתרון שלנו שהוטמע בביטוח ישיר החליף כמה מערכות אחסון מורכבות, אשר דרשו תקורות ניהול משמעותיות מהארגון. הוא הביא לביטוח ישיר ביצועים, אמינות, יכולת גידול ופשטות ניהולית".

דודי דביר, סמנכ"ל טכנולוגיות בהראל טכנולוגיות אמר כי "תהליך ההגירה של הנתונים וההטמעה בביטוח ישיר התנהל במהירות וביעילות. כלי הניהול אפשרו לסיים את כלל התהליכים במהירות ובתוך שבועות – בהשוואה לכמה חודשים של מערכות אחסון מתחרות. ביטוח ישיר קיבלה בעקבות הפרויקט יעילות וגמישות במערכות האחסון שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים